Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 9. april 2021

Som jeg vel har blogget om tidligere, så lurer jeg på om jeg faktisk møtte prins Philip en gang, som jeg var på jobbintervju, i Ellesmere Port, (i mai 2012)

møtte prins philip hm

https://www.vg.no/rampelys/i/X81K7E/det-britiske-kongehuset-prins-philip-99-er-doed

PS.

Mens jeg var på det jobbintervjuet, så var det sånn, at en kar der, (med kulemage), fortalte meg, (mens han pekte), at dronningen bodde, på en yacht, som lå fortøyd, et steinskast unna intervju-rommet.

(Noe sånt).

Og etter jobbinterjuet, så tenkte jeg, at det hadde vært artig, å kikke litt, på den båten, som dronningen bodde på.

(Min far pleide ofte å se på båter, på 70-tallet.

Sånn som jeg husker det).

Og da var det en gubbe, som spurte meg, om jeg visste noe om dronningen.

(Om hvor hu befant seg.

Var det vel antagelig, at han lurte på).

Og da forklarte jeg bare, at jeg var fra Norge, og at jeg ikke hadde noe særlig kjennskap til sånt.

(For å si det sånn).

Og så gikk jeg, for å ta toget, (eller om det var en buss), tilbake igjen til Liverpool.

Og da møtte jeg vel, en liten Rolls Royce, (mens jeg gikk til tog/buss-terminalen).

(Noe sånt).

Så det kan muligens ha vært dronningen, (som kjørte tilbake til den nevnte båten, fra et oppdrag, eller noe lignende).

(Har jeg seinere tenkt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

mer om jobbintervju osv

https://johncons-mirror.blogspot.com/2012/05/jeg-var-pa-jobbintervju-i-dag-i.html

PS 3.

Da jeg bodde, i et bofelleskap, i Mandeville Street, (fra høsten 2005 til sommeren 2006).

Så bodde jeg sammen med blandt annet ei Sarah, (som var fra Liverpool).

Og hu jobba på turist-informasjonen, (Queen Square Travel Centre), i byen.

Og jeg lurer på om det var hu som lurte meg, når jeg skulle, på dette jobbintervjuet.

For jeg dreiv og flytta, (fra MAS), på den samme tida.

Og husverten, (Liverpool Housing Trust), hadde ikke skrudd på strømmen, før jeg flytta inn.

Så jeg hadde ikke internett.

(Men jeg hadde varmtvann osv., for gassen stod på.

For å si det sånn).

Og derfor så spurte jeg, om veien, (til intervju-lokalet), hos turist-informasjonen.

Men de sendte meg til 'hutta-heita', med en slags mjælkerute-buss.

Så jeg måtte ta drosje, (ute i Cheshire der).

Og selv da kom jeg for seint, til jobb-intervjuet.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter