Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 27. mai 2021

Ei av disse er visst min stekusine Isa Ingebrigtsen, (jeg lurer på om det er hu som blir klådd på)

isa klådd på

https://www.facebook.com/photo/?fbid=428696543242&set=bc.Abqkx7IfNHjZFo6keXJhcySx5TI_0XQfT068RUJnW6rISZM98oIKA_w_SmnrK2_GPbqxHzqDLZJbZj1H4L1ut1nRXRQXUoHG-dpLF7bhhYAble1zIrSnMaqZu-eZaahCfl0d17oOkZ_GfdAsZSmjIQjc&opaqueCursor=AbpO8rjZeV9pwfr5HsOwg4ucKTZoDPgrTIS3r300otbpAZfv1v7Paqu0yGxOc_PSrALXCUciJubLJGhqOv6i6q8gWXsFi9-OEC2nzYgCP6F_OvU9w1dOuo_QpQM2zuuctqDDSupX-ZlvistM6f3zRCzD340f1J0TsKmBzjUuURdfOSytSBCE_ZCW6KAV12tNJzyqCrmO31Tml4IpiaEBXnIhnDiCoCDEId6n41-wZ6BSfqHP01-BemiLdA751YNBnj4EXnRnBUAbCB_8a6a0OZYNtyx-3o2IL5oCIlb_1vEHrQ1F2si00pHGJs8upgQyoZ2LBBReZo3e0TUjCoxOOZERwFUpg1Edw2-UckAwjgBf6rbV_PfORVJQAt6A-wdCUdvTCJraLo8YF66uOxAwj6QWz4HBmysVMQgGYoAYrYlraXV8srJoFBtcQvKphio4XCM0TiCK9rdkGQ6oO9qlqQmGceWeRIeXVAuzWOLopZEQXoCJx0XTNHRMUtb0apoWHHQb4uPMrKW4yJI6a4lp1qk2d2pGhsvffIpOeTQVClM_9w

PS 2.

Jeg har ikke sett Isa siden våren/sommeren 2005.

(Dette var på Løvås gård i Kvelde.

Hvor vi begge bodde, på den tida.

For å si det sånn).

Og da var hu 11-12 år gammel.

Men hu så ut som at hu var enda yngre.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter