Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 3. mai 2021

Jeg sendte en e-post til Sivilombudsmannen

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Elektronisk forsendelse fra Sivilombudsmannen
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. mai 2021 kl. 02:05
Til: "postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>
Hei,

jeg skjønner at ordet 'inhabil' er latin, og at du/dere kanskje ikke er helt med, når det gjelder hva det ordet betyr.

Men det betyr visst noe av de samme som 'uhildra', (hvis jeg ikke tar mye feil).

Og hvis du kjenner Mette Holter, (min yngre halvbror sin stemor), så er ikke du uhildra, vil jeg si.

Folk sier at Norge er et lite land, hvor familier som Stoltenberg og Brundtland styrer det meste.

Så dette er ikke noe jeg har funnet på.

Så dette må jeg klage på.

Jeg var forresten på polet på Bekkestua, for en drøy uke siden.

Og som jeg har skrevet til dere før, så er det polet, et såkalt: 'Pilot-pol'.

Og de selvbetjeningskassene deres funker ikke.

Jeg har handla i selvbetjeningskasser i Norge, Sverige, Danmark og England.

(Siden 2005.

Da Sainsburys i Kensington begynte med selvbetjeningskasser.

Mens jeg bodde på et hotell like ved).

Og makan til de på Bekkestua Vinmonopol, har jeg ikke sett noe lignende av.

Jeg trykte to ganger på: 'Kortautomat'-knappen.

Og ikke noe skjedde.

Og en svær slask som stod og hang der, (det var ingen vanlige kasser åpne), sa at det skulle lyse rødt rundt knappen.

Og man måtte visst trykke tre ganger, før at det skulle lyse rødt.

Så det holdt ikke å trykke to ganger, som jeg gjorde.

Så de har hivd noe skrot inn i butikken.

Så det må jeg klage på.

Og siden at Vinmonpolet er statseiet, (og et monopol), så er det en del av staten, og noe som Sivilombudsmannen driver og styrer med, skulle man vel tro.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

fre. 12. feb. 2021 kl. 11:19 skrev postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>:



Vår ref 2020/2837

Vennlig hilsen
Erlend Kragh Nyhus | rådgiver
e-post: postmottak@sivilombudsmannen.no

PS.

Her er e-brevet fra Sivilombudsmannen:

sivilombudsmannen ebrev

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter