Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 14. mai 2021

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Endret frist
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. mai 2021 kl. 04:15
Til: Kristin Aardsma <support@hey.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hi,

I want to know the name, of the troll, who is ordering stuff in my name.

And I want to know how you plan to improve, so to avoid, that this problem happens again, to me or other people.

Maybe your superior is more used with handeling cases like this, (because I still get a lot of harassing identity-theft-emails from your company).

This I wanted to complain about.

Erik Ribsskog


fre. 19. feb. 2021 kl. 21:01 skrev Kristin Aardsma <support@hey.com>:
Hi Erik,

I'm so sorry that this continues. Please do keep reporting these to us and to the Norwegian authorities. We've canceled that account and blocked the IP used.

We're working on a way to block your eribsskog@gmail.com email address (and all iterations thereof) from being used as a backup email address with our product. That will prevent users from adding your email address to their accounts. That also means that if you ever want to use our service, then you'll need to let me know so that I can remove the block.

I'll keep you posted when this is sorted out.

I'll be out during the month of March, but you can always ask for Elizabeth in my absence if you need anything.

Kristin Aardsma | Head of Support | she/her | Portland, OR | Basecamp and HEY Support 👋
{#HS:1430628158-7521599#}
On Fri, Feb 19, 2021 at 7:08 AM CST, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Frøken Erik Ribsskog i (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua <froken.erik.ribsskog.i.(Sensurert av johncons-blogg).bekkestua@hey.com>
Date: fre. 19. feb. 2021 kl. 05:00
Subject: Endret frist
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>


Forslag til 3 abonnement / tjenester må sendes innen fredag kl 18, ellers velger vi 15 for deg.
De 3 må være mulig å bestille med fakturering istedet for forskuddsbetaling.

3 eller 15? Opp til deg. :)

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter