Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 30. mai 2021

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
RE: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse for #2036219
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. mai 2021 kl. 04:57
Til: HJEMMET <abo-hjemmet@egmont.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, DefendFreeSpeech Campaign <admin@defendfreespeech.org.uk>, hanna.ueland@egmont.com, cap@egmont.com, firmapost@egmonthm.no, reception.egmontpublishing@egmont.com, Kundeservice Bladkiosken <abo-bladkiosken@egmonthm.no>, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 2. mar. 2021 kl. 14:57 skrev HJEMMET <abo-hjemmet@egmont.com>:
Hei, ERIK RIBSSKOG.



Vi bekrefter at du nå står som sperret for all markedsføring i våre registre.

Vi gjør oppmerksom på at du allikevel kan oppleve markedsføring fra oss de neste ukene fordi navnet ditt allerede kan være med i en pågående kampanje. Dersom det skulle skje beklager vi dette.

Egmont Publishing er opptatt av å beskytte og respektere personvernet til alle våre kunder og brukere. Vår innsamling og bruk av personopplysninger gjennomføres i samsvar med norsk personvernlovgivning.

Egmont Publishing AS retningslinjer for personvern finner du her; https://www.egmontpublishing.no/personvern


Ha en fin dag!

 

Mvh
Kundeservice
Story House Egmont AS
Nydalsveien 12A ½ Postboks 4980 Nydalen, 0441 Oslo½




 Story House Egmont utgir blader, magasiner, tegneserier, 
bøker og digitale tjenester til voksne, barn og unge. Vi er 
også medeier i flere selskaper innen e-handel og marketing
services. Story House er en del av Egmont, et av Nordens 
 ledende mediekonsern. Egmont er en stiftelse der hele 
overskuddet går til utvikling av våre selskaper, samt å hjelpe 
utsatte barn og unge.

 

 På MinSide kan du administrere abonnementet ditt. Gå inn på www.bladkiosken.no /minside



Klikk for mer inspirasjon www.klikk.no 

 

 

 

--------- Opprinnelig melding ---------

Til: "juridisk" <juridisk@datatilsynet.no>

Dato: 27.02.2021

Fra: "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com>

Emne: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse for #2036219

 

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------

Fra: Bladkiosken

Date: fre. 26. feb. 2021 kl. 20:25

Subject: Ordrebekreftelse for #2036219

To:

 

 

 

*Ordrebekreftelse for #2036219* 26.02.2021 20:24

 

 

*Hei Erik Løvenbalk,*

 

Takk for bestilling av Våre beste kryssord!

 

 

 

 

*VÅRE BESTE KRYSSORD* 398,- x1 *398,-*

Delsum 398,-

Frakt 0,-

Herav mva 79,60

* Å betale * *398,-*

Faktura for abonnementet kommer sammen med et av de første tre bladene. Har

du e-faktura kommer fakturaen direkte i din nettbank.

 

*Fakturaadresse*

 

 

Erik Løvenbalk Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

*Leveringsadresse*

 

 

Erik Løvenbalk Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

 

*Min side* *Kontakt oss*


© Egmont Publishing

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter