Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 29. juni 2021

Da Margrethe Augestad jobba på Arvato MSPA, så dreiv hu bare og kødda, (og lot alle aktivere), sånn som jeg husker det. Men men

dreiv bare og kødda på arvato

https://www.azets.no/blogg/management-for-hire-ekspertkompetanse/

PS.

Her ser vi henne i Drammen, cirka på den tida hu var russ, (fra DT/BB 3. januar 1998):

i drammen på 90-tallet

https://www.nb.no/items/977956ba9ad70dd12817c785b26e7ca4?page=15&searchText=%22margrethe%20augestad%22~1

PS 2.

Storesøstera har visst jobba i UD:

jobba i ud

https://www.linkedin.com/in/karolineaugestad/

PS 3.

Margrethe Augestad fortalte meg forresten.

(Vi pleide noen ganger å gå sammen gjennom Liverpool sentrum, etter jobb.

Høsten 2005).

At man kunne stemme, på det norske konsulatet, (i Liverpool).

Så det var derfor jeg endte opp der, med min arbeidssak, mot Arvato, (et par år seinere).

(Men jeg stemte ikke der.

For jeg er litt lei av politikk, etter at jeg var med i Unge Høyre, (og var med på toppmøter der osv.), sommeren 1991).

Ellers så hadde jeg nok ikke tenkt på den muligheten.

(For å si det sånn).

Og hu jeg fikk snakke med da, (på konsulatet sin telefon).

Det var ei på ambassaden i London, (hvor jeg også var innom, (med den nevnte arbeidssaken), noen måneder før jeg var på konsulatet).

Og hu het Tove Øvermo.

Og det er Breivik sin stemor.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 4.

Mer om Margrethe, som visst var kilen som barn, (fra DT/BB 21. mars 1985):

margrethe kilen

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter