Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 4. juni 2021

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: VELKOMMEN TIL GLOSSYBOX!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. juni 2021 kl. 13:00
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: info@n.glossybox.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: GLOSSYBOX <info@n.glossybox.no>
Date: søn. 7. mar. 2021 kl. 00:20
Subject: VELKOMMEN TIL GLOSSYBOX!
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>


 
GLOSSYBOX
 
 
 
 
Velkommen til GLOSSYBOX!
 
 
Velkommen til GLOSSYBOX!
 
GLOSSYBOX er en perfekt måte for deg og oppdage nye skjønnhetsprodukter. Hver måned får du fem utvalgte produkter levert til rett hjem til deg.
 
BEGYNN I DAG
 
 
 
TIDLIGERE ESKER
Hvert merke og produkt er nøye utvalgt for å overraske deg hver måned.
 
TIDLIGERE ESKER
 
 
DIN PROFIL
Fyll i din skjønnhetsprofil slik at vi kan bedre tilpasse produktene etter dine behov og ønsker.
DIN PROFIL
 
 
DIN PROFIL
Vurdere produktene du har mottatt i esken din hver måned og tjen GLOSSYCredits.
LES MER
 
 
 
 
 
 
 
Facebook Twitter Instagram Pinterest
 
 
THG Ingenuity
Glossybox.no og Themanbox.no er en service av Glossybox Sweden AB.

GlossyBox Sweden AB
Org.nr: 556869-1355
Adress: Drottninggatan 108 | 113 60 Stockholm

Personvernerklæring  |   Legg til trygg avsender liste   |  Avbestill

 
Priser og titler er korrekte ved sending av emailen og avhenger av tilgjengelighet. Rabattene avhenger av ord.pris.
*Hvis ikke annet blir informert, så gjelder det unntak for bruk av rabattkode. Vennligst se nettsiden for mer informasjon.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter