Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 23. juni 2021

Flickr vil at jeg skal se gjennom over 200.000 bilder, (som jeg har på min Flickr-konto), for å finne et bilde, som visstnok er litt på kanten, (selv om jeg aldri har tatt noen nakenbilder, for eksempel), før de lar meg få muligheten, til å publisere album, (som alle kan se), på min blogg

Flickr Support <case3665758@support.flickr.com>
To:
erikribsskog@yahoo.com

Thu, Nov 15, 2018 at 10:07 PM

Hello erik.ribsskog,

This is a message from the Flickr Abuse & Advocacy team to
let you know that we've changed the safety level of your
photostream to "moderate". Having a "moderate" warning on
your account means we've determined there are items in your
photostream in the wrong categories.

*** If you'd like to resolve this, we ask that you please
read the following email and follow the instructions
completely before writing back for a re-review of your
account. ***

When people browse or search on Flickr, they can filter what
they want to see based on a safety level that they are
comfortable with - either Safe Search is on, set to
moderate, or off. As you upload stuff to Flickr, you need to
make sure that you're applying appropriate filters ("safe",
"moderate", or "restricted"). If you don't apply filters
correctly, there's a very good chance another member will
let us know - in fact that's why we've taken action today.

NEXT STEPS:

You will need to moderate your content before asking for a
re-review.

1) Check out the Content Filters FAQs:
- http://flickr.com/help/filters/

A good rule of thumb is, bare breasts and bottoms are
"moderate." Full frontal nudity is "restricted."

(Please note: Content that you're sharing privately needs to
be moderated as well.)

2) Now that you've read up on how things should be
moderated, please see this FAQ on how to moderate your
images:
- http://flickr.com/help/filters/#253

3) After you've moderated your images you can request a
re-review here:
- http://flickr.com/help/with/review/

Regards,
Flickr Staff
For More Information
Our Community Guidelines:
- http://flickr.com/help/guidelines/

Set Safety Level Defaults:
- http://flickr.com/account/prefs/filters/?from=privacy

All Privacy & Permission Settings:
- http://flickr.com/account/privacy/

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter