Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 30. juni 2021

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din bestilling
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. juni 2021 kl. 21:38
Til: Torild Moland <torild@zinetravel.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

jeg har hørt at norske kvinnfolk driver med litt av hvert nede i Syden.

Og jeg har også en stesøster, (Christell Humblen), som visstnok har jobba på horehus/strippebar i Australia, (sammen med sin venninne Hege Snoghøj f. Lund).

Så det er kanskje de som tuller.

Men at jeg skal ha drevet med noe sånne hore-greier, det vil jeg gjerne ha meg frabedt.

Jeg ønsker derfor heller at daglig leder (administrerende direktør) svarer på dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Så får du har lykke til med sædslurpinga.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 7. apr. 2021 kl. 15:30 skrev Torild Moland <torild@zinetravel.no>:
Hei og takk for mail. 

Det er nok ingen hos oss som har stjålet noen identitet, men det kan se ut som Erik har en morsom venn som har funnet en gammel link til bestilling av et gratis prøveabonnement, og bestilt i hans «navn» - Erik Sædslurper. 

https://www.magasinetreiselyst.no/om-magasinet-reiselyst/bli-abonnent/gratis-proveabonnement-drommereiser

Vi har stengt linken nå, den skulle ikke vært aktiv. Men uansett kan vi aldri garantere mot at noen bestiller noe i en annens navn, vi kan bare stoppe abonnementet når vi blir gjort oppmerksom på det. 

Abonnementet skal selvfølgelig stoppes, og kundens skal ikke belastes for noe økonomisk. 

Mvh,

Torild Moland
Ansvarlig redaktør
torild@zinetravel.no
(+47) 90 12 22 42

Vagabond Reiselyst
ZINE travel
Frydenbergveien 46B
0575 Oslo
NORWAY




7. apr. 2021 kl. 14:45 skrev Medievekst kundeservice <abonnement@mediadigital.no>:



---------- Forwarded message ---------
From: abo <abo@magasinetreiselyst.no>
Date: Wed, 7 Apr 2021 at 14:08
Subject: FW: Klage/Fwd: Takk for din bestilling
To: vagabondreiselyst@aboservice.no <vagabondreiselyst@aboservice.no>


 

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: lørdag 3. april 2021 07:49
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: abo <abo@magasinetreiselyst.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, "abuse@telia.com" <abuse@telia.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Emne: Klage/Fwd: Takk for din bestilling

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: Magasinet Reiselyst <abo@magasinetreiselyst.no>
Date: man. 18. jan. 2021 kl. 20:37
Subject: Takk for din bestilling
To: <eribsskog+slurp@gmail.com>



Hei Erik Sædslurper

Takk for din bestilling av to gratis utgaver av Magasinet Reiselyst gjennom Drømmereiser. Det vil ta 1-2 uker før du mottar det første magasinet i posten. Med den siste gratis utgaven vil du også få tilbud om abonnement, som det er helt valgfritt om du vil benytte deg av eller ikke. Det følger altså ingen forpliktelser med de to gratis utgavene du mottar.

Vi håper magasinet vil inspirere til mange fine lesestunder, reiser og opplevelser!

Om du har noen spørsmål, ta kontakt med oss på epost abo@magasinetreiselyst.no eller telefon 452 95 420.

Ha en fin dag!

Vennlig hilsen,
Magasinet Reiselyst

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter