Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 22. august 2021

Hvis noen lurer på hvorfor denne bloggposten har forsvunnet fra bloggen, så er det tydeligvis noen som har klaget på den, (til Blogger/Google), da

slettet bloggpost

PS.

Klager på bloggen min, havner visst, (av en eller annen grunn), hos en Google-avdeling i India.

(Noe sånt).

Og de bare sletter/sensurerer, uten å si fra ordentlig, om hva de sletter/sensurerer.

Så det var bare tilfeldig at jeg fant denne bloggposten nå, (i sensurert utgave).

For Google India, de sier bare, at de har slettet/sensurert, en av min bloggposter.

Men jeg har nå mer enn 40.000 bloggposter.

Så det å gå gjennom alle disse, (for å finne hvilken som er slettet/sensurert).

Det er jo verre enn å fine nåla i høystaken.

(Må man vel si).

Men prøv å forklare det, til noen indiere, som gjemmer seg.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Blogger India skriver bare en generell 'merknad', øverst på Blogger sitt interface, men de linker ikke, til den aktuelle bloggposten, (som det har kommet klage på), så derfor blir den merknaden deres, mer eller mindre meningsløs, (må man vel si):

leder ikke til noe

PS 3.

Det er første gangen, at jeg har funnet en bloggpost, med sånn rødt øye på.

(Som man kan se på det øverste skjermbildet).

Det er mulig at de, (Google/Blogger i India), tidligere bare har slettet bloggposter, som de har fått klage på.

(For det har jeg sett noe lignende av, på StatCounter.

Noe jeg har blogget om tidligere.

For å si det sånn).

Og så har de nå muligens gått over til, å istedet sette rødt øye, på klage-bloggpostene.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter