Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 9. august 2021

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen til Apotek 1 kundeklubb!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 9. august 2021 kl. 19:14
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: kontakt@apotek1.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Apotek 1 <no-reply-apotek1@placewisegroup.com>
Date: fre. 21. mai 2021 kl. 05:55
Subject: Velkommen til Apotek 1 kundeklubb!
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>


Image
Image
Velkommen til Apotek 1 Kundeklubb

Som medlem får du mange fordeler gjennom hele året. Last ned Apotek 1 app’en og få tilgang til alle dine fordeler, eller oppgi ditt telefonnummer i kassen for å ta i bruk dine kuponger.

Bekreft e-post
Image
Alltid tilgang på rabattkuponger

Du har alltid tilgang på rabattkuponger med opptil 40% på utvalgte produkter. 

Se tilbud som gjelder nå
Image
Faste fordeler

Du har alltid tilgang på faste fordeler i Apotek 1 kundeklubb.

Se dine faste fordeler
Image
Image
Mitt produkt

Som medlem får du alltid 20% rabatt på "Mitt produkt" - et produkt du selv velger fra et utvalg av våre mest populære produkter. Valget gjøres i kundeklubb-appen under "Min profil" og "Legg til/endre mitt produkt" nederst på siden.

Image
Finn ditt nærmeste Apotek 1

Lurer du på hvilket Apotek 1 som er nærmest? Ved hjelp av app`en eller apotek1.no kan du raskt finne nærmeste apotek og få hjelp med å finne veien til oss.

Finn ditt nærmeste Apotek 1
Image
Mer informasjon om kundeklubben

Er det noe du lurer på angående medlemskap i kundeklubben?

Finn svar på spørsmålet ditt her
Copyright © 2020 Apotek 1, Alle rettigheter reservert.
Du har registrert deg for å motta nyhetsbrev fra Apotek 1 gjennom en av disse kildene: Apotek 1 Kundeklubb, Babybox, konkurranser eller på apotek1.no. Nyhetsbrevene inneholder informasjon om gode tilbud og nyttige råd tilpasset sesong.

 

Her kan du kontakte oss:
Apotek 1Skårersletta 55
Lørenskog, Akershus 1473Norway

 

Add us to your address book


Ønsker du å endre hvordan du mottar disse e-postene?
Du kan oppdatere din profil her eller melde deg av fra nyhetsbrev ved å oppdatere dine samtykker

Forbehold om utsolgte varer og skrivefeil.

Web Site Facebook YouTube Twitter

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter