Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
(Saksnummer:10656778) Re: (Saksnummer:10536943) Re: (Saksnummer:10451643) Klage/Fwd:Aktivering av ditt nyemobilabonnement hos OneCall
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. september 2021 kl. 03:43
Til: telia-info@telia.se
Kopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, kundeservice@onecall.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
man. 31. mai 2021 kl. 10:24 skrev <telia-info@telia.se>:
Hej!
Tack för ditt mejl.
Via den här mejladressen (telia-info@telia.se) svarar vi enbart på generella frågor om våra produkter och tjänster. Vi hanterar inga personuppgifter, och kan därför inte hjälpa till med kundspecifika frågor. Är din fråga opersonlig och av generell karaktär så återkommer vi så snart vi kan.
För att få hjälp med just ditt ärende behöver du välja en annan kontaktväg. Du kan logga in på Mitt Telia (www.telia.se/mittelia) och skicka personlig e-post till oss där. Välj "Ärenden" och knappen "Ställ en fråga".
Du kan naturligtvis också ringa oss på 90 200, öppettiderna är vardagar 8-19, lördagar 10-18. Vår chatt och övriga kontaktvägar hittar du här: https://www.telia.se/privat/kontakt.
Vi önskar dig en fin dag!
Med vänlig hälsning
Telia