Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 26. september 2021

Nå har jeg begynt på å gjøre mobil-nettstedet sine del-overskrifter klikkbare/tappbare

mobil nettstedet

https://johncons.angelfire.com/om_mobil.html

PS.

Da ble den del-overskriften blå.

Men sjølve nettsiden sin overskrift, ('Om').

Den er svart.

Og den er også klikkbar/tappbar.

Så da passer det nok bedre, hvis del-overskriftene også er svarte, (selv om de har blitt klikkbare/tappbare).

(Det er noen år siden at jeg begynte å gjøre om på dette nettstedet, til en ny design, (det var vel i 2015 eller 2016).

Som jeg vel blogget om da, så burde jeg kanskje hatt en perm eller noe, hvor jeg skrev om hvordan jeg så for meg nettstedet.

Da hadde kanskje web-design-arbeidet gått mer på skinner.

For å si det sånn).

Og at man både har klikkbare/tappbare del-overskrifter og 'les mer' underst.

Sånn har de mest populære nettavisene hatt det, inntil ganske nylig.

Men jeg ser at de har forrandra det nå.

Så det er mulig at 'les mer' er på vei bort.

Men det får jeg eventuelt se mer på seinere, (etter at jeg har jobba mer med bøkene osv.).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Etter å ha test-surfet litt, på smart-telefonen, så tror jeg at jeg likevel går for denne løsningen, (med blå del-overskrifter), på meny-sidene, (for å skille meny-sidene litt, fra de 'vanlige' nettsidene):

Screenshot_20210926-191731

(Samme link som overfor).

PS 4.

Når det gjelder, om man skal trykke på del-overskriften eller 'les mer'.

Så tror jeg.

(Etter å ha testa litt).

At del-overskriften er enklest, å trykke på, på mobil, (siden at den er litt større).

Men på PC, så er muligens 'les mer' grei, siden at den er til venstre, på skjermen.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Sånn ble 'Rettighetssaker'-siden:

Screenshot_20210926-195247

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter