Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 1. oktober 2021

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
SV: Klage/Fwd: Tripletex [ ref:_00D3X46fW6._5003X26t8hI:ref ]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. oktober 2021 kl. 13:33
Til: Hege Oustad <hege@tripletex.no>
Kopi: salg@tripletex.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

jeg synes at dere virker litt tafatte, når dere sier, at det ikke er noe dere kan gjøre.

Andre firma klarer ihvertfall å finne ip-adressen til rakkerne.

Denne bablinga om testkontoer, sier ikke meg så mye.

Jeg har ikke opprettet noe hos dere.

Min oppvekst-kamerat Frode Kølner, (fra Larvik), jobber visst i din bransje.

Så det er muligens han som tuller.

Uansett så har dere heller ikke forklart, hva dere akter å gjøre, for å hindre at noe lignende skjer igjen, (med andre borgere).

Sånn er det vel når man har kvinnelige direktører, tenker jeg, at det meste blir feiet under teppet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 11. jun. 2021 kl. 11:54 skrev Hege Oustad <hege@tripletex.no>:
Hei Erik,

Det er synd at denne type hendelser oppstår.
Som Ola fra support hos oss skriver så kan vi dessverre ikke gjøre noe mer med dette, annet enn å slette denne testkomtoen fra basen vår slik at du ikke får flere mail fra Tripletex.

Det er også viktig å vite at selv om en testkonto er opprettet i ditt navn med din epost i Tripletex, kan denne testkontoen ikke gjøres om til reell konto på annen måte enn at du klikker på link tilsendt din epost. 

Håper dette løses seg greit uten flere vansker for din del. 

--
Med vennlig hilsen

____________________

Hege Oustad

Managing Director

Tripletex.no | hege@tripletex.no | +47 94 34 18 98



    



– Forenkler hverdagen









tor. 10. jun. 2021 kl. 18:16 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
Hei,

dere er fulle av dritt, virker det som.

Dette sludderet må dere dra lenger ut på landet med.

Ærlig talt.

Jeg skjønner at dere er noen sleipe selgere, som er vant til å juge/smøre tjukt på.

Men dette vil jeg ha meg frabedt.

Jeg ønsker derfor å få svar fra en overordnet, (helst daglig leder), om dette.

(Jeg ønsker å få vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Min tidligere bestekamerat, (fra Larvik), Frode Kølner, han har visst 24 roller i norsk næringsliv.

(Ifølge Proff.no).

Han har blant annet hatt regnskapsbyrå, (Debet og Kreditt het det vel), tidligere.

Og han er vel eier/grunder, for virksomheter, i samme bransje, som dere, (hvis jeg ikke tar mye feil).

Har han noe forbindelse med Tripletex, (eller noen av deres konkurrenter/samarbeids-firmaer).

Har han bedt dere om å juge/tulle/fortelle røverhistorier, lurer jeg.

Skjerpings!


ons. 10. mar. 2021 kl. 09:25 skrev Ola H <support@tripletex.no>:
Hei, Erik!

 

Det er ikke noe hyggelig å se at din e-postadresse har blitt misbrukt.

Når det gjelder bestilling av testkonto hos oss, er man kun nødt for å oppgi en e-postadresse for å bestille dette. Dersom man skal logge inn i testkontoen, så er man også nødt for å ha tilgang til denne e-postkontoen for å komme i gang. Testkontoen som er opprettet med din e-postadresse er ikke tatt i bruk, så det er ingen som faktisk har vært logget inn her. En testkonto hos oss er også gratis, og hvem som helst kan bestille dette.

Når det gjelder det du sier med identitetstyveri, så er nok ikke dette tilfellet her. Datatilsynet definerer identitetstyveri slik:

 

Identitetstyveri er når noen skaffer seg, besitter, overfører, benytter eller fremstår som rette innehaver av et identifikasjonsbevis eller personopplysningene til en person for å begå økonomisk svindel, bedrageri eller annen kriminalitet.

Rent praktisk kan et identitetstyveri for eksempel være å kjøpe varer, åpne en bankkonto, registrere et telefonabonnement, eller søke om kredittkort eller lån ved å bruke en annens identitet enn sin egen.


For å kunne bruke Tripletex er man nødt for å ha et organisasjonsnummer, noe som ikke er benyttet i den testkontoen som er opprettet med din e-postadresse. I dette tilfellet er det ingen transaksjoner som har blitt gjort, og du har ikke blitt belastet på noen økonomisk måte. Det vil ikke være mulig å opprette en reell Tripletex-konto som er koblet opp mot en bankkonto uten at daglig leder eller styrets leder er involvert. 

Dette ser ut som en veldig dårlig spøk, og det er leit at du har opplevd dette. Vi har dessverre ingen måte å finne ut av hvem som har lagt inn din e-postadresse i bestillingen av testkonto.


Ønsker deg en fin dag videre!

Med vennlig hilsen

Ola
Teamleder
Tripletex Support

TripeltexLogo


---------------- Originalmelding -----------------
Fra: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
Sendt: 10.03.2021, 04:06
Til: juridisk@datatilsynet.no
Kopi: elh@forbrukertilsynet.no; salg@tripletex.no; support@tripletex.no; abuse@telia.com; hrwuk@hrw.org; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; post@finkn.no; amnestyis@amnesty.org
Emne: Klage/Fwd: Tripletex

Hei,
 
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
 
(Jeg har ikke kontaktet disse).
 
Vennligst rydd opp!
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
PS.
 
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
 
 
---------- Forwarded message ---------
Fra: Tripletex Salg <salg@tripletex.no>
Date: man. 4. jan. 2021 kl. 13:45
Subject: Tripletex
To: Superhomofile Erik Løvenfjert Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
 
 
 
tripletex  
   
 
 
Hei,


Vi ser du har blitt sperret ute fra din testkonto. Ønsker du å bestille Tripletex?
Ta gjerne kontakt med oss på telefon 22 83 60 00 eller på salg@tripletex.no dersom du har spørsmål.

Med vennlig hilsen


Tripletex AS

Akersgata 16 | 0158 Oslo
Telefon: +47 22 83 60 00
support@tripletex.no | www.tripletex.no
   
 
   
 
home fb twt
 
2021-01-04 13:45:48

ref:_00D3X46fW6._5003X26t8hI:ref

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter