Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 27. oktober 2021

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Erika - Black Friday starts NOW
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. oktober 2021 kl. 16:11
Til: support@displate.com
Kopi: "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, postkasse@datatilsynet.no
Hi,

in my last email I wrote that I wanted the Managing Director to reply about this.

I can't see that this has happened.

So that I want to complain about.

Please send this to the Managing Director now.

(I want to know the name of the internet-troll who has ordered/written this in my name.

And I want to know, what you plan to do, to avoid that something like this happens again).

Erik Ribsskog


man. 5. jul. 2021 kl. 09:07 skrev Displate Client Experience Team <support@displate.com>:
##- Please type your reply above this line -##
Your request (520680) has been updated. To add additional comments, reply to this email.

Displate Client Experience Team (Displate)

Jul 5, 2021, 9:07 GMT+2

Hello Erik, 

Thank you for contacting us.

Once again, please accept our apologies for the inconvenience caused by receiving subscription emails.

Having confirmed with a relevant department, no more emails will be sent to your email address. As we have mentioned before, this is not identity theft, it's just a typo in the email address used by a different customer.

We truly are sorry for the inconvenience, however, the good news is that there is no danger to your data whatsoever.

Please, let us know in case there's anything we can do for you.

Have a good day.
Best regards,

Justyna Strzyżewska
Client Service Agent

icon

www.displate.com

Erik Ribsskog

Jul 2, 2021, 20:21 GMT+2

This is a follow-up to your previous request #482242 "Re: [Displate] Re: Klage/Fw..."

Hi,

I'm not sure if this is the right way to deal with this.

I haven't registered any account with you, so I should log in to any account, I think.

This is your job to clean up.

I wonder if the Managing Director could have a look at this.

(I want to know the name, of the internet-troll, who has ordered/written this, in my name.

And I want to know, how you plan to improve, to avoid that something like this happens again).

Erik Ribsskog


tor. 8. apr. 2021 kl. 13:58 skrev Displate Client Experience Team <support@displate.com>:
This email is a service from Displate. Delivered by Zendesk

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter