Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 12. oktober 2021

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
RiksTV 30292363
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 12. oktober 2021 kl. 08:10
Til: rikstv_flerekundeforhold_web@incontactemail.eu
Kopi: kundeservice@rikstv.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@rikstv.no, webmaster@rikstv.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>
Hei,

at dere jobber med å forbedre filtre, synes jeg at høres litt vagt/tafatt ut.

Er dette noe dere bare skriver, lurer jeg.

Jeg vil gjerne ha svar fra daglig leder, om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å gjøre, for å forhindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 28. jun. 2021 kl. 15:08 skrev <rikstv_flerekundeforhold_web@incontactemail.eu>:
Hei, 
 
Vi kan dessverre ikke finne noe annen informasjon enn hva som er registrert ved bestilling som ble gjort via våre hjemmesider den 21.03.2021. Abonnementet er blitt avsluttet i våre systemer og du har ikke noe aktiv kanalpakke eller utstyr hos oss.
 
Det er følgende som ble registrert ved bestilling:
 
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
 
eribsskog@gmail.com
48638549
 
Vi jobber konstant med å forbedre filtere rundt dette for å forhindre slike bestilling. Hvis bestillingen ble gjort av noen andre enn deg som du ikke kjenner, så anbefaler vi at du kontakter politet for å registrere saken der.
 
Ønsker deg en fin dag videre!

Med vennlig hilsen
Nadia
Ansvarlig for kundeoppfølging RiksTV AS
Telefon: 210 10 210
www.rikstv.no/kontakt
 
Web: rikstv.no| www.rikstv.no/blogg | facebook.com/rikstv | twitter: @rikstv
 
Denne e-post og informasjonen den inneholder er konfidensiell og ment kun for den korrekte adressaten.
This e-mail and the information it contains is confidential and intended only for the right addressee.
 
From: eribsskog@gmail.com
Sent: Fri Jun 25 2021 13:09:27 GMT+0200 (Central European Summer Time)
To: rikstv_flerekundeforhold_web@incontactemail.eu
Subject: Re: RiksTV 30292363
Hei,
 
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
 
(For jeg har ikke kontaktet dere).
 
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 

tor. 25. mar. 2021 kl. 10:30 skrev <rikstv_flerekundeforhold_web@incontactemail.eu>:
Hei, 
 
Viser til henvendelse angående kundenummer 30292363. 
 
Utstyret som er bestilt er allerede levert til hentested. Vi ber deg om å ta kontakt med Rema 1000 Signaturgården for å få dette sendt i retur til oss. Hentekode er BH97 og BM66. Når dette er i orden kan du svare på denne e-posten, vi får da kansellert resten av bestillingen. 
 
 
Ha en fin dag!
 
Med vennlig hilsen
Sandra
Ansvarlig for kundeoppfølging RiksTV AS
Telefon: 210 10 210
www.rikstv.no/kontakt
 
Web: rikstv.no| www.rikstv.no/blogg | facebook.com/rikstv | twitter: @rikstv
 
Denne e-post og informasjonen den inneholder er konfidensiell og ment kun for den korrekte adressaten.
This e-mail and the information it contains is confidential and intended only for the right addressee.


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter