Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 8. november 2021

Jeg sendte en e-post til the Parliamentary and Health Service Ombudsman

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Regarding your complaint at the Parliamentary and Health Service Ombudsman - C-2040066
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. november 2021 kl. 08:26
Til: Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>
Kopi: Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, firmapost@nkom.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, abuse@telia.com, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, tr@forbrukertilsynet.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, sfovpost@statsforvalteren.no
Hi,

I've also quite recently gotten a reply from your colleague Stephen Reilly about this.

And I don't think it's right that you should waste my time with using a lot of case-workers.

It should be enough with one, I think.

So this I have to complain about.

So if you normal staff there could please escalate this to a superior.

Erik Ribsskog


man. 12. jul. 2021 kl. 19:23 skrev Phso Enquiries <Phso.Enquiries@ombudsman.org.uk>:
Dear Mr Ribsskog

Thank you for your recent emails.

As advised in my previous correspondence, we are unable to consider your complaints as we do not have the legal power to investigate them.


I hope you are able to resolve your concerns with the correct organisation within your jurisdiction.


Kind Regards,

 

Samaira Ali

Intake Caseworker

Parliamentary and Health Service Ombudsman

T: 0345 015 4033

E: phso.enquiries@ombudsman.org.uk

W: www.ombudsman.org.uk

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter