Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 29. november 2021

Mer fra irc

mer fra johncons fans

PS.

Jeg kan forklare det om 'troll-post'-angrepet igjen.

Da jeg flytta til Osborne Road, i Tuebrook, i Liverpool, i september 2017.

Så skulle jeg oppdatere adressen min, på mitt nettsted.

Men så tenkte jeg, at jeg dropper det.

For da er det så mange idioter, som sender 'troll-post', (de bestiller dritt i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner).

Så det fikk holde med mail-adressen, (på nettstedet), tenkte jeg.

Og den tida jeg bodde i Osborne Road.

(Jeg bodde der fram til romjula, (i 2017)).

Så fikk jeg ikke en eneste 'troll-post'-forsendelse.

Og det var også sånn, at jeg ikke publiserte adressen min, på mitt nettsted, da jeg flytta hit til Bekkestua, sommeren 2018.

Men etter at jeg hadde bodd her, i et drøyt år.

Så hadde noen tele-firmaer publisert min adresse, på nettsteder som Gule Sider, osv.

(Og så har jeg fått flere hundre 'tulle-forsendelser'.

Som noen nett-troll har bestilt, i mitt navn.

Etter dette).

Og det var mot mitt ønske.

Men Telenor, (som jeg kjøpte to-tre kontantkort-abonnement fra, (et til den gammeldagse mobilen, et til smart-telefonen, og et til PC-en sin mobilt-bredbånd-dongle)).

De er dårlige på kundeservice.

De er delvis statseiet.

Og det er kanskje grunnen.

For de har da gjort noe 'knøle-greier', (kan det virke som), sånn at min adresse har havnet på nettet.

Så det er mulig at Telenor burde blitt privatisert.

Da hadde de kanskje tenkt litt mer på kundeservice, (og blitt mindre knølete/nerdete).

(For å si det sånn).

Og da hadde jeg sluppet, å bruke masse tid på å rydde opp, etter all verdens nett-troll, (som blir oppmuntret til å 'kødde' med meg, av 'psykopat-nettsteder' som Encyclopedia Dramatica og Kiwi Farms), for å si det sånn.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Mer om Kiwi Farms:

kiwi farms wiki

https://en.wikipedia.org/wiki/Kiwi_Farms

PS 3.

Disse var muligens involvert i stormingen av kongressen:

storming av kongressen

http://archive.4plebs.org/pol/thread/307052611/

PS 4.

Disse mobberne, (som visst har drevet flere folk til selvmord), begynte å skrive om meg, (de har en debatt-tråd for hvert mobbeoffer), i 2015:

begynte å skrive om meg i 2015

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter