Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 14. november 2021

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Harman Customer Support: Case # 08016145 [ f ] [ f ] [ ref:_00Di0fiJD._5005d1aoz4T:ref ]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. november 2021 kl. 12:33
Til: EMEA Customer Support <customer.support@harman.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

jeg tror det er fordi at du er russisk eller noe, at du tror at engelsk er den vanlige språket å bruke, mellom nordmenn og svensker.

(Jeg har jobbet for Bertelsmann/Microsoft med å svare telefoner fra blant annet Sverige.

Og de telefonene ble jeg bedt om å ta på norsk/svorsk/skandinavisk.

For å si det sånn).

Så det må jeg klage på.

Du har også kuttet ut historien fra mailen din.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Du er også et 'air-head', når du sier at noen har hatt tilgang mitt e-post-program.

Det er helt klart bare snakk om at noen har punchet inn min mail-adresse, på deres nettsted.

Så det russiske tullet ditt kan du ta med tilbake til Putin & Co., for min del.

Skjerpings!


fre. 23. jul. 2021 kl. 14:50 skrev EMEA Customer Support <customer.support@harman.com>:
Dear Erik,

Thank you for your reply. 

English was offered to you as you speak Norwegian and we speak Swedish, therefore English is usually easier for both parties and we cannot assume that you will understand Swedish. We were meaning to be helpful and not to offend. 

What exactly is it that has happened? 

From our perspective it seems as though your e-mail was accessed by someone else and unfortunately that is not something that we have control over. If we have misunderstood you, could you please explain further? 

Should you need further support, please reply to this message directly.  If you wish to call us instead, you can quote this reference number so we can locate your details quicker: 08459928.

Kind regards,

Yuliya
Customer Support EMEA
Harman Lifestyle Division

ref:_00Di0fiJD._5005d1aoz4T:ref

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter