Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 11. november 2021

Skorpion gir seg ikke. Makan til frekk/klam/irriterende fyr

makan

PS.

I gamle dager, så var det noe som het perm-ban, som man kunne bruke, på irc.

Det har jeg ikke trengt å bruke, på år og dag.

Men nå er det mulig at jeg må finne ut hvordan man gjorde det igjen.

For jeg er rimelig lei av han Skorpion, (for å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

mer om bans

https://www.irchelp.org/faq/irctutorial.html#31-channel-operators

PS 3.

Nå har jeg bannet Skorpion, (men det er mulig at Einstein og/eller blablabot er programmert til å fjerne sånne ban-er etterhvert):

bannet skorpion

PS 4.

Det er også mulig, at folk kan lure en sånn ban, ved å slå av og på routeren, (for eksempel).

Da får de en annen 'host-mask', (som det vel heter).

Så til slutt så må man nesten banne hele lyse.net omtrent.

(For å si det sånn).

Så sånn er nesten det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

#blablatemp, (les: #blablabla), er egentlig en kanal for mine bekjente.

Og Skorpion sier at han er en 'fanboy', (av meg).

(Jeg vet ikke om han kødder da, eller ikke.

Hm).

Men jeg ga likevel Skorpion en sjanse, da han dukka opp på min kanal #USA og skulle chatte med meg der.

Jeg sa at han kunne chatte på #blablatemp, (som Trench).

(Siden at det er Corona, osv.

For tida).

Men Skorpion var ikke da høflig.

Han sa ikke takk for at han fikk lov til å chatte på min kanal #blablatemp, som egentlig bare er for mine bekjente, (og ikke for fans).

Neida, Skorpion begynte istedet å gnåle om, at jeg var så dårlig til å styre #USA.

Og han kalte meg også: 'Jævla surpomp'.

Så Skorpion er frekk og uhøflig, (må jeg si).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Jeg burde kanskje ha en egen irc-kanal for fans, (som heter #johncons-fans eller noe).

Men i og med at jeg har en nødblogg, osv.

Så blir det litt rart/bisart, (må man vel si).

(Noe sånt).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Her ser man at både Einstein og blablabot un-banner Skorpion, (etter et par timer):

to timer går og skorpion blir un-bannet

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter