Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 12. desember 2021

Mer fra Bærum

På fredag 1. oktober, så gikk jeg ned til Bekkestua sentrum, for å handle mat.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg prøvde å gå en omvei, (forbi Nadderud stadion).

For, (som jeg har blogget om tidligere), så har visst Bærum kommune bestemt, at man skal bygge 'overalt', i Bekkestua sentrum, samtidig.

(Noe sånt).

Men likevel så kom jeg ikke unna 'Hiroshima-kaoset', (hvor man ofte blir gått ned, (av mongoer), som muligens gjør dette 'på jurs', kan det nesten virke som).

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Her er mer om dette:

IMG_20211001_193051

PS 3.

Enda mer om dette:

IMG_20211001_193442

PS 4.

Og enda mer om dette:

IMG_20211001_193443

PS 5.

Her, (utafor Bekkestua Senter), har det vært noen pøbler, (kan det virke som):

IMG_20211001_193948

PS 6.

Her, (på Meny Bekkestua), var det litt tomt i hyllene:

IMG_20211001_194334

PS 7.

Jeg lurer på om det var sånn, på Rimi Kalbakken, (hvor jeg var butikksjef, fra høsten 2000 til våren 2001), at vi hadde en stol stående, for gamlinger som fikk illebefinnende, (mange av kundene der var pensjonister, av en eller annen grunn), men den stolen stod vel utafor kassene, (sånn at kassadamene hadde oversikten), og den var vel ikke så møkkete, som denne, (hm):

IMG_20211001_195429

PS 8.

Hvis jeg hadde hatt sånne 'hjemmelagde'/uprofesjonelle pris-plakater, (som her på Extra Bekkestua), i butikken, da jeg jobba som Rimi-butikksjef, (noe jeg jobba som fra 1998 til 2002), så hadde jeg nok fått sparken, (hvis jeg skulle tippe):

IMG_20211001_224106

PS 9.

Coop Cool Drops har feil pris-label, (og de er utsolgt for lakris-drops), kan det virke som:

IMG_20211001_224712

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter