Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 10. januar 2022

Dattera til Sleggemannen

dattera til sleggemannen

PS.

Som jeg har skrevet om i Min Bok 9/Min Bok 10.

Så fikk jeg meg jobb, på Microsoft sin skandinaviske produkt-aktivering, (drevet av Arvato), i Liverpool, sommeren/høsten 2005.

Og der jobba det ei norsk dame, som het Marianne Høksaas.

Og hu var fra Risør.

Det vil si såvidt sør for grensen mellom Østlandet og Sørlandet.

(Grensen er visst tunellen Sørlandsporten.

Sa min mor på slutten av 70-tallet.

En sommer vi kjørte ned til Kristiansand-området, hvor vi hadde leid en hytte, på eiendommen til en bondegård).

Og hu Marianne Høksaas sa en gang til meg, (utenom sammenhengen liksom).

At hu hadde vært venninne, med dattera til Sleggemannen, (fra Nokas-ranet).

(Den kjente Erling Havnå.

Er det vel).

Og 'Slegge-dattera', (Nicoline Hansen Havnå), hadde visst blitt sur, på sin far.

For Sleggemannen ble spurt om, hvorfor han ble med på ranet.

Og da hadde han svart, at det var for å ha noe å fortelle om, til barnebarna.

(Noe sånt).

Og da hadde hu Slegge-dattera, (eller om man skal være morsom og si Sleggefett), blitt sur.

Og jeg fikk vel litt sjokk av, at Marianne Høksaas kjente Nokas-ranerne.

Så jeg tenkte ikke så mye på, hva grunnen var til, at Sleggefett, ble sur.

Men så tenkte jeg på Marianne Høksaas her om dagen.

(For jeg lurte på om det var hu som skrev mye dritt om meg.

På irc).

Og så tenkte jeg, er Sleggefett lesbisk.

(Og så ble hu sur.

Fordi at hu ikke vil ha 'pølse'.

Som de sier).

For Marianne Høksaas sjøl, er sammen med Kjell Ove Knudsen, (kjent fra the Voice osv.), som hu kalte 'Shell', husker jeg.

Og han satt mest ved siden av finske Simo.

De månedene som han jobba på Arvato.

(Han jobba der kanskje i bortimot et halvt år.

Fra høsten 2005 til våren 2006.

Noe sånt).

Så jeg ble ikke så godt kjent med han.

Men i et intervju fra TV2, (i forbindelse med the Voice), så virker han veldig salig.

Sånn: 'Å hildrande du', liksom.

Så han er kanskje homo.

Hm.

Så det er mulig at Marianne Høksaas også er lesbisk, (som Sleggefett).

Marianne Høksaas så veldig rart, (man kan kanskje si at hu flørta), på vår finske kollega Anna Riski, en gang, (husker jeg).

(Disse to blondinene satt på hver sin side av meg, (på jobb), en gang.

Og så på hverandre.

Som om jeg ikke satt der.

Husker jeg).

Og så har kanskje Marianne Høksaas klikka, fordi at jeg begynte å blogge, om irc-boten Anna.

(Det er ikke så lett å finne på navn til alle botene.

Men det er jo laget en sang, om en irc-bot, som heter Anna.

Og det er kanskje ikke alle bloggleserne, som skjønner irc.

Men hvis jeg kaller boten Anna.

Så kanskje de klarer å skjønne det derfra, (at de da for eksempel husker den sangen, om boten Anna).

Tenkte jeg).

Men så mener kanskje Marianne Høksaas.

At jeg prøver å rappe Anna Riski fra henne.

(Siden at de var hemmelige lesbe-venninner, på Arvato Liverpool.

Eller noe lignende).

Hm.

Og så har hu angrepet meg, (og skikkelig fleska til), på irc.

(Hu skreiv 27 linjer av gangen, osv.

Med bare dritt/løgn.

For å si det sånn.

Og det var umulig å diskutere med henne.

For det var som et hysterisk anfall, (eller noe fra koko-huset).

Må jeg si).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

'Shell' virka litt homo, i dette intervjuet, syntes jeg, (selv om han ser ut som en blanding av Kurt Nilsen og Kurt Cobain):

virka litt homo

https://www.tv2.no/v/595071/

PS 3.

Mer om at 'Sleggefett' nok er lesbisk:

mer om nicoline lesbisk

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter