Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 7. januar 2022

David Hjort sin far har visst hatt narkotika-problemer. (Fra Krigsropet nr. 15 - 1970)

problemer narkotika

https://www.nb.no/items/b23997ae6058f55a11ffd40fb5565919?page=13&searchText="bjarne%20hjort"~1

PS 2.

David Hjort sin mor Elsa, (som satt hele dagen og så på CNN, (på søndagene), sånn som jeg husker det), er visst fra Mo i Rana, (fra Rana Blad 27. juni 1977):

samisk slekt hm

https://www.nb.no/items/9c8c91b1a6eb8c2c9a647e67265f9ba5?page=1&searchText="bjarne%20hjort"~1

PS 3.

David Hjort var visst 20 år, i 1997.

(Fant jeg ut på 'Bokhylla', i går, (torsdag).

Noe jeg blogga om).

Så da var han vel født, i 1977.

Og det var visst det samme året, som foreldre ble gift.

Så man må vel gå ut fra, at de ble gift, fordi at Bjarne Hjort, hadde fått mora til David Hjort, på tjukka, (som man sa før).

(Noe sånt).

Er det bunad hu mora har på seg, på bildet.

Det var kanskje ikke så vanlig, med bunad, på den tida.

(Annet enn på 17. mai).

Eller er det noe samisk, med det sjalet, som hu har over skuldrene.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Det var visst en ekte nordlands-bunad, som mora til David Hjort hadde på seg, på bildet overfor, (og som hu muligens hadde fått i konfirmasjons-gave, eller noe i den duren):

ekte nordlandsbunad

https://www.norskflid.no/bunad/bunader/nordland/nordlandsbunaden/

PS 5.

Det er forresten sånn, at mora til David Hjort, ligna veldig, (på bildet i PS 2), på David Hjort sin tidligere samboer Linn Korneliussen.

(Linn, (som ville jobbe i 'min' butikk Rimi Nylænde), hadde nettopp flytta til David Hjort og de.

Den gangen David Hjort ville at jeg skulle besøke de, som mora var hjemme.

Dette kan muligens ha vært en gang sommeren/høsten 1999.

David Hjort sin mor pleide ellers å forsvinne i helgene, når David Hjort hadde fester.

Sånn som jeg husker det).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Her er mer om dette:

mer om linn ligner på elsa

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10152114162466066&set=ecnf.667111065

PS 7.

Som jeg blogget om her om dagen, så stod det at Bjarne Hjort, hadde to sønner, (David Hjort og lillebroren heter muligens Dennis, eller noe, uten at jeg tørr å si det sikkert), i avisen Glåmdalen, i 1997.

Men det er visst også to døtre, (som Elsa har), som man må prøve å få, til å passe inn.

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Her er mer om dette:

to døtre

https://johncons-mirror.blogspot.com/2013/03/det-her-er-david-hjort-sin-sster.html

PS 9.

Venvil jobba som kassadame for meg, da jeg var butikksjef, på Rimi Kalbakken.

(Noe jeg jobba som fra høsten 2000 til våren 2001.

Jeg har skrevet om denne tida i Min Bok 5.

Blant annet).

Men hu andre der, (Lisbeth Hjort), hu har liksom dukket opp, fra ingensteder, (må jeg nesten si).

Det er ikke sånn, at David Hjort, har spurt meg, om Lisbeth kunne jobbe, i noen av de Rimi-butikkene, som jeg var butikksjef i, ihvertfall.

(For å si det sånn).

Men det er kanskje fordi at hu er yngre.

Bjarne Hjort nevnte visst bare sønnene, (og ikke døtrene), i avisa, (i 1997).

(Kan det virke som).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter