Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 11. januar 2022

Det ble så perverst på #Danmark til slutt, at jeg stakk fra den kanalen

Session Start: tir. jan 11 08:48:37 2022
Session Ident: #danmark
[08:48.37] * Cana (~alo@138.199.56.70) has joined channel #danmark
[08:49.42] <Cana> god morgen
[08:52.48] <Cana> john_cons: For helvede. Er det dig Erik?
[08:53.06] <Cana> john_cons: Det var sjovt!
[08:54.23] <Cana> john_cons: Vi mødtes i Jailhouse CPH for nogle år siden. Det var en dejlig aften :)
[08:54.28] <Cana> Det er Henrik her :P
[09:40.09] <Cana> john_cons: Hilsen fra Gøran-Carl. Et klap på røven: P Han er på vej hertil
[09:41.14] * Cana (~alo@138.199.56.70) has left #danmark ((Leaving))
[17:02.06] * Xxof (~ErikOlsen@185.65.50.31) has joined channel #danmark
[17:02.22] <Xxof> john_cons: yo! gale Erik Olsen
[17:02.28] * Xxof is now known as Foxx
[17:05.10] * Foxx (~ErikOlsen@185.65.50.31) Quit (Client Quit)
[17:05.53] * Foxx (~ErikOlsen@185.65.50.31) has joined channel #danmark
[17:31.53] * foxx- (~ErikOlsen@185.65.50.200) has joined channel #danmark
[17:32.03] <foxx-> for fanden!
[17:35.17] <foxx-> http://erikribsskog.blogspot.com/2008/06/tull-pa-flyplassen-i-detroit-i-februar.html
[17:35.38] <foxx-> Ja, for dette er "tull"
[17:36.03] <foxx-> en av Europas mennesker med blått blod i årene
[17:36.12] * Foxx (~ErikOlsen@185.65.50.31) Quit (Ping timeout: 600 seconds)
[17:36.34] <foxx-> Direkte etterkommer av Jesus, Profeten og en mengde Dansk Adel
[17:36.48] <foxx-> fanken for en flott fyr!
[17:36.56] * foxx- is now known as Foxx
[17:56.38] <napalm> ffs flyt dog det lort til en kanal hvor folk faktisk er interesseret i jeres pis
[18:08.28] <napalm> Nix og det er da komplet ligegyldigt.. find en privat kanal hvor i kan hygge jer.. og hvis nogen tar over så kender jeg nok en irc admin jeg kan trykke på
[18:14.52] <ping-> min p�lse er kun r�d n�r der er menstruationsblod p�
[18:15.34] <ping-> anal bleach
[18:15.46] <ping-> :)
[18:17.23] <ping-> alt er �bent, hvis du har det rigtige v�rkt�j med
[18:20.52] * Foxx (~ErikOlsen@185.65.50.200) has left #danmark ()

PS.

Det var jo sånn, da jeg begynte å irc-e igjen, i fjor vår.

At enkelte på #Norge og #Norway, (på ef-net), var veldig uhøvla og frekke.

Så det endte med at jeg klagde på Undernet, på at folk på ef-net var veldig frekke/uhøflige, (før i tiden så skulle man ha nettikette), og på at op-ene ikke gjorde noe.

Og så bytta jeg ut #Norge, #Norway og #Oslo, (jeg ble vel bannet/kansellert fra disse kanalene, uten grunn, for å si det sånn), med de roligere kanalene #Drammen og #Danmark.

(Pluss at jeg tok over #USA og #London, med mine nye boter.

Som leide/lagde for å liksom ha noe å chatte om, (i starten), må jeg si.

(For å få litt momentum der.

For folk der, (som jeg ikke visste hvem var), var mer eller mindre besatt av bloggen min, og hang seg opp i ting på den.

Var det vel).

Og jeg ville egentlig heller ha min gamle kanal #blablabla tilbake.

Men den kanelen har noen, (en som kaller seg Trench, fra midtre Vestfold, som har klint med Inga Marte Thorkildsen), tatt over, (med masse boter), for å være jævlig, (eller noe i den duren), kan det virke som.

Noe sånt).

Og så har det skjedd, nå i det siste.

At noen folk, som hele tida bytter nick.

(Sånn at det er umulig å skjønne hvem det er, (selv om jeg har lurt på om det er noen halvt danske, eller noe lignende)).

De har kommet med kjempe-mange æreskrenkelser og dritt mot meg, på #Drammen og #Danmark.

Og dette er to kanaler, hvor det vanligvis ikke skjer noe.

Så nå har jeg kuttet ut de to kanalene, (ihvertfall for øyeblikket).

(Kanalen #Danmark er forresten op-løs.

For å si det sånn.

Så da burde man kanskje ikke henge der.

Men jeg synes det er vanskelig, å finne andre kanaler å henge på.

Men de slappe/degenererte op-ene, som er, (og som lar alt av personangrep passere), på disse kanalene).

Det er sånn på omtrent hele ef-net, (virker det som), at pøbelen forfølger meg.

(Må jeg si).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Man kan også se, at han Ping, (som er så pervers), muligens skriver fra en arabisk PC, (eller noe lignende), siden at 'æ', 'ø' og 'å' blir feil.

Så disse som herjer meg med, på ef-net, får hjelp av pakistanerne/muslimene, i Danmark, (kan det virke som).

(Noe sånt).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter