Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 28. januar 2022

Det feige homse-angrepet mot meg, (må man vel kalle det), fortsetter på irc

homseangrep

PS.

gromgutt der, er ikke noe kjent nick for meg.

Men de later som, at jeg kjenner dem.

(Må man vel si).

Selv om det ikke er et nick, som jeg har gjenkjent/verifisert.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Dette kan muligens være noen nerder, som svermer rundt meg, på en eller annen måte.

De driver jo også, med nettmobbing, (hvor de utgir seg for å være meg), i kommentar-feltet, på Laila Nikolaisen sin blogg.

Og det er også noen, som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet.

Så det er mulig, at dette er slags miljø, som består av åndssvake/mongoer, som har fritidsproblemer.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Som jeg har blogget om tidligere.

Så finnes det, noen slags nazister/fascister, som kaller seg Kiwi Farms.

(Disse tuller med flere titalls/hundretalls folk, på nettet.

Og de er visst ikke fornøyd, før de har tatt livet av seg.

For å si det sånn).

Jeg vet om det kan være deres norske avdeling, (eller noe lignende), som tuller.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Disse piratene, (eller om man skal kalle de terrorister), bruker alltid, (eller ihvertfall veldig ofte), en IP-anonymiserings-tjeneste, fra M247 Ltd., (som om de er noe lignende av Anonymous, må man vel si):

m247 ltd

https://whatismyipaddress.com/ip/95.174.66.69

PS 5.

Det virker også som at det bare er dritt på EF-net, for tida.

Det er mer sivilisert på Undernet, (virker det som).

Men det navnet er litt ladet, (synes jeg).

Det er jo samme 'for-stavelse', som for eksempel ordet: 'Underverdenen'.

Så å bare være på Undernet.

Det blir litt rart, det og.

(Må man vel si).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Det er også noe som heter Dalnet, (husker jeg).

Det irc-nettverket har jeg ikke vært på, på mange år.

Så jeg burde kanskje sjekke, om det er noe liv der.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Her kan man se hvor mange folk det er, på kanalen #USA, på Dalnet, (og det er også noe lignende på Undernet, så man kan kanskje lure på om EF-net er mindre vestlig, siden at 'ingen' er på kanaler som #USA og #London):

mange folk

PS 8.

Her kan man se de mest populære kanalene på EF-net:

mest populær

PS 9.

Her kan man se de mest populære kanalene på Dalnet, (det kan virke som at Dalnet har færre kanaler, men likevel fler folk):

færre kanalen fler folk

PS 10.

Som jeg har blogget om tidligere.

Så stod det om irc, i Schibsted Nett sin internett-manual.

(Jeg fikk meg internett-abonnement, (og modem), fra Schibsted Nett, i 1996.

Var det vel).

Og da så jeg på en lignende liste, (som den i PS 8), over EF-net sine kanaler.

Og da var #quiz-show en av de mest populære norske kanalene.

(Husker jeg).

Så da joina jeg den kanalen, og ble på den kanalen, (blant annet), i mange år.

Og når jeg kjeda meg på EF-net, så chatta jeg også litt på Undernet, (hvor SOL sine tidligere web-chat kanaler etterhvert havna, hvis jeg husker riktig).

Så sånn var vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 11.

Her kan man se de mest populære kanalene på Undernet:

undernett mest populære

PS 12.

Jeg prøvde, (i fjor), å henge litt, på kanalen #USA, på Undernet.

(Jeg klagde der, på tull, fra muslimer, (eller hva disse piratene er), på EF-net).

Men det har visst dukket opp noe nytt, på irc, siden Schibsted Nett sine dager.

(Kan det virke som).

Og det er at det står tegnet tilde, (~), ved siden av en del av nickene/identene.

Og da betyr det, at folk ikke kan se nettverkskort-adressen, til PC-en ens.

(Noe sånt).

Og amerikanere er visst gale etter, å se nettverkskort-adressen, (eller MAC-adressen, som det vel heter), til folk.

Så derfor ble jeg kasta ut, fra #USA.

Men hvordan dette 'tilde-greiene' funker.

(Og hvordan man får det tegnet til å gå bort, (foran nicket/identen).

Sånn at amerikanere, (og andre), kan se adressen til nettverks-kortet mitt).

Det har jeg ikke hatt tid til, å finne ut enda.

(Må jeg innrømme).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 13.

Her står det, at Identd, (som var kicke-grunnen, (at den ikke ble kjørt)), har funnets lenge, men jeg kan ikke huske, å ha hørt noe 'gnåling' om dette før, (selv om jeg var drøye ti år på irc, (fordelt på to-tre perioder), på 90/00/10-tallet):

gnåling

http://www.geekshed.net/2011/06/what-is-identd/

PS 14.

Som man kan se, i PS-et overfor.

Så er det med Identd veldig geeky.

Så jeg tror jeg bare konstanterer, at jeg ble mobba bort, fra #USA, (på Undernet).

Også kan jeg heller lese mer om dette, (Identd), ved en seinere anledning, eventuelt.

(Noe sånt).

For jeg har egentlig noe annet, (nemlig mobilbilder), som jeg hadde tenkt til, å drive med, i dag.

(For å si det sånn).

Og så kommer dette feige homse-angrepet, og lager helvete, for meg.

(Må jeg si).

Så man kan kanskje lure på, om disse feige homsene angriper meg, på irc, (og også ved å bestille masse dritt, i mitt navn, overalt osv.).

For å sinke arbeidet mitt, med rettighets-saker, web-design og skildringer, osv.

(Noe sånt).

Og det sliter meg jo selvfølgelig ut.

At jeg må blogge om sånt som dette, istedet for det jeg hadde tenkt til.

Og det er ikke lett å forklare, om alt mulig, til hvem det nå er, som leser bloggen min.

(For å si det sånn).

Hvis det er som min yngre fetter Ove sier, at nordmenn er veldig åreforkalka, siden at de drikker for mye melk.

Så er det jo nesten umulig, å blogge om sånt her, uten at folk misforstår.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 15.

Det 'gromgutt' er jo noe fra det de kaller: 'Ribsskogverse', (på Laila Nikolaisen sin blogg sitt kommentarfelt).

(Jeg er gromgutt, på Roksvoll, på Sand.

Noe jeg har blogget en del om tidligere).

Men bloggen min har jo nå bare et par hundre treff, per dag.

Og jeg har ikke noen Wikipedia-side, (for eksempel).

Så man må vel si, at dette er noe veldig sært.

Og at de istedet for konvensjonelle nick, bruker uttrykk fra 'Ribsskogverse'.

Det er jo som noe degenerert, (må man vel si).

Og de bytter også nick, oftere enn andre bytter undertøy.

(Nick/ident/ip-adresse er på samme form, for disse piratene.

Så erfarne op-er, (som meg), ser at disse er fra samme flokk/gjeng, (eller om det bare er snakk om en enkelt galning).

For å si det sånn).

Så det er bare tull, (må jeg si).

(Eller om det er noe slags rollespill, (eller noe lignende).

Som blir spilt).

Så det er en gjeng med rare/degenererte friker, som gjør ting, (på nettet), som er rettet mot meg, men som samtidig er helt uforståelig/'Kafka-aktig', (må man vel si).

Så dette er kanskje noe fra russisk mafia, (eller noe lignende).

(Hva vet jeg).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter