Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 30. januar 2022

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: 24 new singles we think you'll like: James, 48 years old from Davenport, and more!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. januar 2022 kl. 16:18
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: mail@messaging.zoosk.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Zoosk <mail@messaging.zoosk.com>
Date: søn. 30. jan. 2022 kl. 09:17
Subject: 24 new singles we think you'll like: James, 48 years old from Davenport, and more!
To: <eribsskog@gmail.com>



Hi,
We did a little digging for you, and found some new people we think you'll be interested in. Check them out now!

If you would like to send us a message, please do not reply to this mail but instead use our customer care form.

James
48 years old


View Profile

Gnitro
57 years old


View Profile

Jsop4
47 years old


View Profile

Advertisement






east side
57 years old


View Profile

Morpheus70
51 years old


View Profile

'likeness'
53 years old


View Profile

texanbychoice
49 years old


View Profile

ridebike27
49 years old


View Profile

Widowed twice
49 years old


View Profile

Richard
61 years old


View Profile

cj511
47 years old


View Profile

QCAguy
47 years old


View Profile

Advertisement






Scorpio
57 years old


View Profile

dirty old biker
59 years old


View Profile

Smell the Flowers
57 years old


View Profile

Christopher
58 years old


View Profile

CoachNick
59 years old


View Profile

Bob
49 years old


View Profile

Momsloveme72
49 years old


View Profile

Mike
58 years old


View Profile

TEF7
54 years old


View Profile

Advertisement






Singlelife
49 years old


View Profile

One4adventure
56 years old


View Profile

sutliff cycling deaf
57 years old


View Profile

Remember: you can always find more people! Just visit the Zoosk Search page.

    
Zoosk Heart Friend
Want a better experience?
Download the app! ›
Like us on Facebook. Follow us on Twitter.

Zoosk on Mobile
This message was sent to eribsskog@gmail.com. To make sure that you receive updates from Zoosk, add mail@messaging.zoosk.com to your safe senders or contact list and mark this email as Not Spam. If you don't want to receive these emails from Zoosk in the future, please unsubscribe.

Copyright © 2022 Zoosk Inc. All rights reserved. Zoosk Inc is a wholly-owned subsidiary of Spark Networks SE, a NYSE MKT Company (LOV) | Privacy Policy | Online Dating Safety

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter