Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 2. januar 2022

Nå har jeg bestilt et nytt shell. Og det shellet skal jeg etterhvert ha boten Anna/Anna_ på, tenkte jeg, (som i sangen)

nytt shell

PS.

Boten Einstein har nemlig kommet tilbake igjen, (etter å ha vært på en slags jule/nyttårs-ferie, i noen dager).

Så da var det antagelig ikke sånn, at en annen bruker har 'killa' dens prosess-ID.

(Ettersom at Kire.net har noen slags 'klamme' felles-shell, (som man kan få opp andre folk sine prosess-ID-er på.

Noe jeg har blogget om tidligere).

Da var det nok antagelig noe tull, hos Kire.net, (eller noe lignende).

Men det er nettopp på grunn av sånt, at jeg ville ha en tredje bot.

Så da kaller jeg bare den nye boten Anna/Anna_, tenker jeg.

Og så kan jeg heller bytte bot-shell-leverandør seinere.

Hvis det viser seg at et av shellene er veldig ustabilt.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

einstein retunert

PS 3.

Enda mer om dette:



PS 4.

Det kan forresten ha vært, (tenker jeg nå), en såkalt netsplit, som er grunnen til, at Einstein ikke har vist seg, på noen dager.

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter