Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 6. januar 2022

Nett-trollene utgir seg for å være søstera mi og juger om meg på #Danmark

juger på danmark

PS.

David Hjort blir kalt: 'DavidH'.

Og søstera mi blir kalt: 'PiaR'.

Begge nickene er på samme form.

(Fornavnet pluss den første bokstaven i etternavnet).

Så det er som at det sitter noen i Nord-Korea og skriver dritt om meg, (og later som at de er folk jeg kjenner).

(Noe sånt).

Og ident/host-name-domain, (~david@146.70.75.76 og ~pia@217.138.213.220), er også på samme form.

Så det ser ut som at det er noe fra Nord-Korea, eller noe lignende, (må jeg si).

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Hvis ikke det er Marianne Høksaas, (fra Arvato/Microsoft i Liverpool), som sitter på biblioteket på BI, (hvor hu jobber), og skifter nick, og skriver på vegne av de Nokas-ranerne, eller noe lignende.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Marianne Høksaas har muligens 40 års-krise, (og lengter tilbake til Sørlandet):

krise

PS 4.

Marianne Høksaas pleide å slenge med leppa, til hu svensk-amerikanske, (Katarina Murie), som jobba på Arvato, og når Marianne Høksaas ble leder, så begynte også hennes musiker/LIPA-samboer Kjell, (som hu uttalte 'Shell'), å jobbe der, (fra Agder Avis 19. juli 2011):

konsert

PS 5.

Kjell/'Shell' er visst fra Ørskog i Ålesund/Sunnmøre, kan det virke som, (fra Bygdebladet 17. mars 1999):

ørskog ålesund

https://www.nb.no/items/7c52cc45fd90399dc94f610bc2bff650?page=5&searchText="kjell%20ove%20knutsen"

PS 5.

Det kan kanskje ha vært han Kjell/'Shell' som gikk bort til meg, (og begynte å bråke), i nattklubben, på Kiel-ferja, (i oktober).

(Han 'Pingvinen'.

Som jeg har blogga om).

Det er mulig at Shell ser ser litt eldre ut i 'pingvin-dress', (og ikke er så lett å kjenne igjen da).

Hm.

Og Color Line er jo et rederi, fra Sunnmøre.

(Ihvertfall så er han eieren Olav Nils Sunde, fra Ålesund.

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Kjell sin trubadur-kamerat, (fra PS 4), er visst samboer med Charlotte Thorstvedt:

trubadur kamerat

https://www.seher.no/kjendis/slik-bor-mtv-charlotte/65058486

PS 7.

Eks-samboer skulle det visst være:

arno

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter