Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 18. februar 2022

Mer fra Bekkestua

Nå var Porterbuddy her, med noen apotek-varer.

Og jeg hadde valgt tidsluken 19.30 til 21.30.

Men budet var på døra mi, litt før dette.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg fikk en tekstmelding, fra Porterbuddy, klokka 19.22.31.

Og der stod det, at jeg var neste kunde.

(Og at jeg måtte åpne døren.

Hvis jeg delte inngang med andre.

Noe sånt).

Og så tre sekunder seinere.

(Klokka 19.22.34).

Så fikk jeg en ny tekstmelding, om at varen var levert.

Så de bruke visst tre sekunder, fra forrige kunde, og til meg.

Det må vel være snakk om ny verdensrekord.

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Og så er det nå sånn, (som jeg har blogget om tidligere).

At man må bekrefte, at man har tatt inn varene.

Men med omikron, så er det jo sånn, at det er veldig smitsomt.

Så 'basilusker', fra bud, (og andre), blir liksom hengende i luften, til de blåser bort.

(Noe sånt).

Så å ta inn varene, med en gang, er kanskje ikke så smart.

Men Porterbuddy trenger å vite, at/når jeg har tatt inn varen.

Men hvorfor trenger de å vite dette?

Jeg prøvde å se på deres FAQ-side.

Men jeg klarte ikke å finne noe om det der.

(For å si det sånn).

Jeg vet at det sies, at covid-tester ikke tåler kuldegrader.

Men hvorfor er Porterbuddy opptatt, av hva kundene gjør, med sine egne varer, (som de har betalt for og alt i orden).

Det er kanskje, i tilfelle at kundene klager, (på at covid-testene ikke virker).

Men kunne de ikke har forklart om dette, på sitt nettsted.

(Hva grunnen er til.

At de ønsker å samle inn denne informasjonen).

For hvis Porterbuddy skal vite på sekundet, når folk tar inn varene.

Så kan det muligens kræsje litt, med personvernet.

Innhenting av informasjon, (fra firmaer), skal være på en: 'Need to know basis'.

(Sier de ihvertfall i England).

Trenger Porterbuddy virkelig å vite, på sekundet, når folk tar inn varene.

Er ikke det folks egen sak?

Og hvorfor trenger de å vite dette, isåfall.

Og går de ut fra at alle glaner 'non-stop' på smart-telefonen, i tidsluken.

Eller er det lov å trykke på den nevnte knappen, etter at man har satt seg ned foran PC-en, (og Porterbuddy sin sporingsside), igjen.

Hm.

Det kan man kanskje lure på.

(For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter