Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 16. februar 2022

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Deres brev/faktura fra 28. september/Fwd: Klage/Fwd: Bekreft e-posten din
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. februar 2022 kl. 12:18
Til: kundeservice@bonnier.no
Kopi: newsletter@newsletter.tara.no, cecilie@mediafy.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, josefin@mediafy.com, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, bonnierpublications@bonnier.dk, moreshopkundeservice@bonnier.no, newsletter@newsletter.moreshop.no, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, post <post@finkn.no>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

at dere ikke klarer å finne ut noe, synes jeg at høres litt tafatt ut.

Dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet, om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 18. okt. 2021 kl. 11:51 skrev <kundeservice@bonnier.no>:
Hei Erik,

Takk for din henvendelse.

Jag hoppas det går bra att jag besvarar ditt ärende på svenska.

Abonnemanget på Tara är stoppat från idag og de är ikke nåe att betala. Vi har strukit din fakturan efter att du kontaktat oss på telefon.
Vill du veta vem som bestillt i ditt namn må du polisanmäla detta för att på så vis kunna ta reda på vem det är. Detta kan ikke vi finna ut utan du måste alltså ta det via polisen

Har du andre spørsmål eller henvendelser er du velkommen til å kontakte oss på nytt.

Med vennlig hilsen

Elias Lindström 
Kundebehandler

Ditt abonnementsnummer er 5054733810



---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: søn. 17. okt. 2021 kl. 07.25
Subject: Deres brev/faktura fra 28. september/Fwd: Klage/Fwd: Bekreft e-posten din
To: <kundeservice@bonnier.no>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <newsletter@newsletter.tara.no>, <cecilie@mediafy.com>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <josefin@mediafy.com>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, <bonnierpublications@bonnier.dk>, <moreshopkundeservice@bonnier.no>, <newsletter@newsletter.moreshop.no>, <abonnement-no@mail.bonnierpublications.com>, post <post@finkn.no>, <tr@forbrukertilsynet.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, <abuse@telia.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura fra 28. september.

(Se vedlegg).

Dette er ikke noe jeg har bestilt.

Som jeg har informert dere om flere titalls ganger nå.

Så er det noen jævler/nett-troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.

Dette har jeg tatt med direktører hos dere, (Josefin Reinhard), osv.

Men ingenting hjelper, virker det som.

Og deres norske avdeling Bladkongen ignorerte også mine mailer, i mange måneder, på begynnelsen av coronaen, (etter at noen hadde tulle-bestilt blader fra disse, i mitt navn).

Sånn at jeg måtte begynne å søke på nettet, og på den måten finne ut, at det svenske firmaet Bonnier var eieren.

Men det hjelper jo ikke hvor mange ganger jeg skriver.

Og det navnet som står på fakturaen, er: 'Erik _Løvenfjolls_ Ribsskog'.

At det går an å være så elendige på å drive virksomhet, som dere er.

Dere lar dere bruke, til den store gullmedaljen, av disse terroristene.

Det finnes visst ingen grenser for inkompetansen, blant de som jobber hos dere.

Dette lovte dere å stoppe, for mer enn et år siden.

Så Bonnier er jo som tidenes største svenskevits.

Så det må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: søn. 1. aug. 2021 kl. 22:24
Subject: Klage/Fwd: Bekreft e-posten din
To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Cc: <newsletter@newsletter.tara.no>, <kundeservice@bonnier.no>, <cecilie@mediafy.com>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <josefin@mediafy.com>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, <bonnierpublications@bonnier.dk>, <moreshopkundeservice@bonnier.no>, <newsletter@newsletter.moreshop.no>, <abonnement-no@mail.bonnierpublications.com>, post <post@finkn.no>, <tr@forbrukertilsynet.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>


Hei,
 
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
 
(Jeg har ikke kontaktet disse).
 
Vennligst rydd opp!
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
PS.
 
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
 

---------- Forwarded message ---------
Fra: tara <newsletter@newsletter.tara.no>
Date: lør. 15. mai 2021 kl. 05:07
Subject: Bekreft e-posten din
To: <eribsskog+frk@gmail.com>




Hei Frøken

Takk for din registrering.

Vi mangler bare en bekreftelse av din e-post for å kunne sende nyhetsbrev til deg.

   
Ja, eribsskog+frk@gmail.com er min e-post.
 


Legg oss til i dine kontakter

 
Hvis du vil være helt sikker på at du mottar nyhetsbrevet ditt fremover, så legg til avsenderadressen under dine kontaktpersoner eller i din adressebok:

newsletter@newsletter.tara.no


 
 


15. mai 2021


Du er registrert med denne e-postadressen: eribsskog+frk@gmail.com

Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter