Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 23. mars 2022

Dette er min tidligere klassekamerat Geir Arne Jørgensen, (fra Berger skole og Svelvik ungdomsskole), sin lillebror Robert. (Fra DT/BB 28. mars 1998)

robert jørgensen

https://www.nb.no/items/297f0c1c55325bd74afbfd227dc539c5?page=19&searchText="robert%20jørgensen"

PS.

Jeg synes at han Chimera (fra irc), noen ganger minner litt, om Robert.

Men jeg har bare snakket med Robert en gang.

Dette var på begynnelsen av 90-tallet.

Og jeg var på helge/feriebesøk hos min farmor Ågot, på Sand.

(Jeg flytta til Oslo, for å studere, høsten 1989.

For å si det sånn).

Og så skulle jeg gå bort til butikken, (som tidligere var eiet/drevet av Odmund Larsen).

(Eller om jeg skulle ta bussen til Drammen).

Og da møtte jeg Robert, som hang, øverst i Snippen(-veien), like ved hovedveien/fylkesveien, (som jeg gikk på).

Og Robert klagde på sin storebror, (eller om han skrøyt), min tidligere klassekamerat/uvenn Geir Arne aka. Gerry.

Gerry stod visst i med ei ungjente, sånn at hele huset/hytta dems rista.

(Noe sånt).

Og hu dama, lurte jeg på, om kunne være, ei venninne, av Gina fra Skjetten, (som jeg kjente fra McDonalds i Brighton sommeren 1988), husker jeg.

For hennes familie hadde hytte, på Krok/Høyen.

(For å si det sånn).

Eller om det kan ha vært min tremenning Stine Mogan Olsen, (for de bodde visst en periode på Sand, på rundt den tida).

(Lurer jeg nå.

Hm).

Eller Odmund Larsen sin etterfølger Kaalen sin pene tenårings-blondine-datter.

Hm.

Eller min lillesøster Pia, (som bodde i drøye to år, hos min farmor på Sand, fra våren 1989 til sommeren 1991, (og som min farmor klagde på 'flyinga' til)).

Hm.

Så jeg kjenner egentlig ikke Robert så bra.

Men jeg lurer litt, da.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter