Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 31. mars 2022

Jeg sendte en e-post til Power

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Ticket [11494] - Transportskade - 1901 - 213113139
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 31. mars 2022 kl. 15:26
Til: POWER Kundeservice <kundeservice@power.no>
Kopi: "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette høres ut som noe tullball.

Dere må få dere nye briller, tror jeg.

Dette må jeg klage.

Vennligst send dette til en overordnet.

Erik Ribsskog


tor. 31. mar. 2022 kl. 14:59 skrev POWER Kundeservice <kundeservice@power.no>:
Hei Erik, 

Takk for din henvendelse. 



Det er kjedelig å høre at det bulk på den nye fryseren din. 



Det er vanskelig for oss å se bulkene på bildene du sendte. 



Flott om du kan sende nye bilder som er tydeligere slik at vi finner riktig kompensasjon for dette. 



Hører fra deg. 



Mvh



Marte

POWER Kundeservice

https://www.power.no/kundeservice/

+4721004000



Har du registrert deg for MyPOWER? Tjen poeng - få rabatt! I tillegg kan du finne alle dine kvitteringer, følge status på reparasjon og se leveringsstatus på dine ordre. Du finner MyPOWER her: https://power.no/my-power/

<eribsskog@gmail.com>

March 31st, 2022 13:45

Attachments

IMG_20220330_173337.jpg IMG_20220330_173337.jpg (1.5 MB)

IMG_20220330_191830.jpg IMG_20220330_191830.jpg (1.4 MB)

Hei,

jeg har chattet med en som heter Mons, (blant annet), på deres web-chat.

Det var angående en fryser, som jeg fikk levert i går.

Det viste seg, at det var et par bulker, i fryseren.

Og siden at de budene var forsinket, så er jeg litt lei av å vente i mange timer på de.

Så vi avtalte at jeg skulle få et avslag i prisen, istedet for ny vare.

Jeg sender bilder av de nevnte bulkene.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Ordrenummeret er: (Sladdet av johncons-blogg)

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter