Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 14. april 2022

Jeg sendte en e-post til PayPal

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Your automatic payment status has changed
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. april 2022 kl. 10:47
Til: service@paypal.com
Kopi: support@shellprox.net, post <post@finkn.no>
Hi,

like I've explained in my emails from February 2nd and March 4th.

This company haven't given me log-in-information for the shell I ordered.

And they also haven't replied to my mentioned emails (that I've sent them copies of).

So I wonder if these guys have died, or something, (from Corona etc.).

They owe me payments from around new-year.

Something like four payments of $5.

Also PayPay haven't replied to my emails.

Erik Ribsskog

PS.

Also when I try to use my PayPal-accounts, (I used to run a webshop from 2010 to 2014, and then I had one PayPal-account for each webshop).

Then I can't get logged on to these old PayPal-accounts, because you send verification-codes to my old phone-numbers, (I've since 2014 moved back to Norway, so I have new phone-number(s), and some internet-trolls have 'portert' my Norwegian mobile-number(s)).

So I also want to complain about that I can't use these old PayPal-accounts any longer.

Even if I have access to the email-accounts that I used to registered these PayPal-accounts.

You've become obsessed with mobile-phone-verification it seems.

This I have to complain about.


---------- Forwarded message ---------
Fra: service@paypal.com <service@paypal.com>
Date: ons. 13. apr. 2022 kl. 12:19
Subject: Your automatic payment status has changed
To: <eribsskog@gmail.com>


Hello Erik Ribsskog,

PayPal

Your automatic payment is no longer active

You’ll need to contact ShellProX Hosting Services for more details or to reactivate your automatic payments. Here are the details:

To: ShellProX Hosting Services
For: Basic Eggdrop Account
Automatic payment ID: I-546Y3CBD9NE7
Customer service URL: http://shellprox.net
Customer service email support@shellprox.net
Note from seller:
Automatic payment details

Billing cycle starts: Jan 3, 2022
Total cycles:
Remaining cycles: of
Amount paid each time: $5.00 USD
Outstanding balance: $5.00 USD
Payment method: XXXX-XXXX-XXXX-(Sladdet av johncons-blogg)


PayPal
Help & Contact | Security | Apps
Twitter Instagram Facebook LinkedIn
 
PayPal is committed to preventing fraudulent emails. Emails from PayPal will always contain your full name. Learn to identify phishing

Please don't reply to this email. To get in touch with us, click Help & Contact.

Not sure why you received this email? Learn more

Copyright © 1999-2022 PayPal. All rights reserved.

PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. Société en Commandite par Actions Registered Office: 22–24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg RCS Luxembourg B 118 349
PayPal RT000076:en_US(en-NO):1.0.0:ed5a161f51b13

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter