Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 4. april 2022

Jeg sendte en e-post til Riksadvokaten

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Din henvendelse om innkalling til avhør
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. april 2022 kl. 03:40
Til: Postmottak DHP Riksadvokaten <postmottak.riks@riksadvokaten.no>
Kopi: Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postmottak <postmottak@riksadvokaten.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, post <post@spesialenheten.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>
Hei,

dette er at dere har fått en kopi-mail fra meg.

Dere svarer på en mail til Spesialenheten.

Så jeg lurer på om dere har røyka sokka deres (som folk sa i gamle dager).

Det er problem nok med det, at Spesialenheten ikke gjør jobben sin.

(Jeg har hatt med han avdøde Presthus der å gjøre.

Og en Espen Krogh og en Liv Øyen.

Blant annet).

Jeg har sendt de flere titalls klager, som de nekter å etterforske.

Så når dere hos Riksadvokaten også tuller, så blir det mye synes jeg.

Jeg har også sendt dere en kopi, av min mail, til Spesialenheten, i januar.

Og det sendte jeg dit, fordi at ei politidame sendte meg enda en mail, hvor det stod noe sludder, (må jeg kalle det), om en anmeldelse fra VG.

Hva skal det bety, hadde jeg nær sagt.

Jeg har rapportert VG, til PFU, mange ganger, (de kansellerte meg, som det kalles, på VGD, og de ignorerte trakassering av meg der, i tillegg).

Dette var mens jeg bodde i Liverpool sentrum.

Hvor jeg bodde fra 2006 til 2011.

Så hva VG driver med.

Det kan man lure på.

Dette må muligens kalles personforfølgelse fra VG, vil jeg si.

Og på grunn av at dere surrer, og later som at det er dere, (og ikke Spesialenheten), som mailen min var til.

Så ønsker jeg å heller få svar, fra en overordnet hos dere, (på denne klagen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 23. nov. 2021 kl. 10:13 skrev Postmottak DHP Riksadvokaten <postmottak.riks@riksadvokaten.no>:
 

 

Med vennlig hilsen

 

Riksadvokaten

E-post: postmottak.riks@riksadvokaten.no

Tlf: 22 47 78 50

 

www.politiet.no

PS.

Her er e-brevet fra Riksadvokaten:

0

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter