Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 5. april 2022 kl. 16:08
Til: post <post@finkn.no>
Kopi: postmottak@sivilombudet.no, sfovpost@statsforvalteren.no
Hei,
jeg må klage på Nordea igjen, (se vedlegg).
Jeg har hatt brukskonto hos de, siden 2014, (da jeg flytta tilbake fra England).
(Jeg bodde cirka et halvt år, i Liverpool, i 2017.
Og da brukte jeg også kontoene mine hos RBS og Barclays.
Men ellers har jeg holdt meg til Nordea).
Og nå har Nav surra med et vedtak.
(Jeg har klagd til det nye Arbeids og Inkluderingsdepartementet.
Men de har ikke svart).
Og derfor har jeg søkt Nordea om et lite lån eller en kassakreditt.
Men de er vanskelige, og nekter å la meg få dette.
Og dette er på toppen av mine tidligere klager til dere på Nordea.
De nektet meg lån i 2006, da jeg hadde arvet cirka en attende-del, av en Holmsbu-eiendom, fra noen barnløse grandonkler.
Og de brøt også en avtalte om at jeg skulle få beholde min gamle konto, (6065.10.61531), selv om jeg måtte overtrekke den, i forbindelse med at min engelske arbeidsgiver Arvato Liverpool snøyt meg for lønn, (må jeg si), i 2006.
Så Nordea har vært vanskelige i alle år, må jeg si.
Det var sånn på midten/slutten av 90-tallet, at minibanken til Kredittkassen på Torshov, (hvor jeg pleide å handle PC-deler, blant annet), beholdt kortet mitt, (det var muligens kriminelle som hadde rigget minibanken).
Og da klagde jeg per mail.
Men svaret deres var, at dette var min egen feil, jeg burde også ha kredittkort eller kontanter i lommeboka, mente de.
(De ville ikke si beklager.
Og de forklarte ikke hva som hadde skjedd).
Så dette må jeg klage på.
Erik Ribsskog
nordea tirsdag.png
75K
PS.
Her er vedlegget: