Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 5. april 2022

Jeg sendte en e-post til Finansklagdenemnda

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 5. april 2022 kl. 16:08
Til: post <post@finkn.no>
Kopi: postmottak@sivilombudet.no, sfovpost@statsforvalteren.no
Hei,

jeg må klage på Nordea igjen, (se vedlegg).

Jeg har hatt brukskonto hos de, siden 2014, (da jeg flytta tilbake fra England).

(Jeg bodde cirka et halvt år, i Liverpool, i 2017.

Og da brukte jeg også kontoene mine hos RBS og Barclays.

Men ellers har jeg holdt meg til Nordea).

Og nå har Nav surra med et vedtak.

(Jeg har klagd til det nye Arbeids og Inkluderingsdepartementet.

Men de har ikke svart).

Og derfor har jeg søkt Nordea om et lite lån eller en kassakreditt.

Men de er vanskelige, og nekter å la meg få dette.

Og dette er på toppen av mine tidligere klager til dere på Nordea.

De nektet meg lån i 2006, da jeg hadde arvet cirka en attende-del, av en Holmsbu-eiendom, fra noen barnløse grandonkler.

Og de brøt også en avtalte om at jeg skulle få beholde min gamle konto, (6065.10.61531), selv om jeg måtte overtrekke den, i forbindelse med at min engelske arbeidsgiver Arvato Liverpool snøyt meg for lønn, (må jeg si), i 2006.

Så Nordea har vært vanskelige i alle år, må jeg si.

Det var sånn på midten/slutten av 90-tallet, at minibanken til Kredittkassen på Torshov, (hvor jeg pleide å handle PC-deler, blant annet), beholdt kortet mitt, (det var muligens kriminelle som hadde rigget minibanken).

Og da klagde jeg per mail.

Men svaret deres var, at dette var min egen feil, jeg burde også ha kredittkort eller kontanter i lommeboka, mente de.

(De ville ikke si beklager.

Og de forklarte ikke hva som hadde skjedd).

Så dette må jeg klage på.

Erik Ribsskog

nordea tirsdag.png
75K

PS.

Her er vedlegget:

nordea tirsdag

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter