Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Bekreftelse på henvendelse til Talkmore kundesenter
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. april 2022 kl. 15:01
Til: HELP Forsikring AS <post@help.no>
Kopi: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, jsss@talkmore.no, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, HELP Forsikring AS <post@help.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, info@brukerklagenemnda.no, postkasse@datatilsynet.no
Hei,
dette synes jeg at høres ut som ansvarsfraskrivelse.
Så det må jeg klage på.
Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet (som daglig leder) om dette.
(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
fre. 17. des. 2021 kl. 11:26 skrev HELP Forsikring AS <post@help.no>:
Hei,
Takk for eposten. Har kontaktet Talkmore og du har ikke Digital Trygghet i abonnementet ditt, så vi kan da dessverre ikke hjelpe deg med id-tyverisaken din. Anbefaler at du kontakter politiet.
https://talkmore.no/Digitaltrygghet
Vennlig hilsen
Erik Molthe
senior kundebehandler
+47 22 99 99 99
help.no
Følg saken din og sett opp juridiske kontrakter på Min side.
Denne meldingen er kun ment for den eller de person(er) som er navngitt ovenfor. Meldingen kan inneholde konfidensiell eller taushetsbelagt informasjon. Dersom du ved en feil har mottatt denne meldingen, vennligst gi beskjed til avsender og tilintetgjør meldingen og eventuelle utskrifter av denne umiddelbart. Vær også oppmerksom på at bruk av e-post har flere svakheter som gjør at opplysninger kan komme på avveie. Send derfor ikke sensitive opplysninger på e-post. Takk.
<eribsskog@gmail.com>
December 16th, 2021 04:07
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Talkmore <ikke-svar@talkmore.no>
Date: søn. 26. sep. 2021 kl. 14:33
Subject: Bekreftelse på henvendelse til Talkmore kundesenter
To: <eribsskog@gmail.com>
Takk for din henvendelse!
Vi vil svare deg så snart som mulig, vanligvis innen 3-5 virkedager. I travle perioder kan svartiden dessverre være noe lengre.
I mellomtiden anbefaler vi deg å sjekke ut de ofte stilte spørsmålene på våre nettsider. Her finner du mange gode svar og forklaringer på det du kanskje måtte lure på: https://talkmore.no/kundesenter.
Du finner også mye informasjon om ditt abonnement i Talkmore-appen og på Mine Sider. Her får du blant annet tilgang til alle dine fakturaer samt detaljert oversikt ditt forbruk. Du kan også endre abonnement, endre eier på ditt abonnement, bestille/aktivere SIM-kort, oppdatere kontaktinformasjon og legge til ulike tilleggstjenester.
Registrert kontaktinformasjon:
Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Mobilnummer: 91587593
Kontaktnummer: 91587593
Din henvendelse:
Nå begynner nettsidene mine å få skikkelig nittitallsutseende. Se her:
https://johncons.angelfire.com
https://johncons.net
https://johncons-mirror.blogspot.com/
Er jeg ikke flink?
Ha en fin dag!
Hilsen
Talkmore Kundesenter