Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
[Teknikdelar Support] Re: Re: Pakken din fra Teknikkdeler har blitt levert - -
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. mai 2022 kl. 09:30
Til: Support <info@teknikkdeler.no>
Kopi: NETTAPOTEK Kundeservice <kundeservice.nettapotek@apotek1.no>, flagcaseadvisor <flagcaseadvisor@postoffice.co.uk>, Terje Meyer <terje@aspelund.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, polboard <POLBoard@postoffice.co.uk>, Club Creo <info@clubcreo.com>, firmapost@nkom.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, "post@inkassoklagenemnda.no" <post@inkassoklagenemnda.no>, "postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>, polcustomercare@royalmail.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>, postmottak@sd.dep.no, CustomerCare <customercare@postoffice.co.uk>, Finn.Kinserdal@nhh.no, nhh.postmottak@nhh.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>, Information Rights Team <information.rights@postoffice.co.uk>, Rebecca Redmond <rebecca.redmond@royalmail.com>, paula.vennells@postoffice.co.uk, information.requests@ofcom.org.uk, OCCtelecoms <OCCtelecoms@ofcom.org.uk>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, tr@forbrukertilsynet.no, postkasse@datatilsynet.no, Posten Kundeservice <kundeservice@posten.no>
Hei,
i min forrige mail, så ba jeg dere om å sende dette til en overordnet (sjef/'boss').
Jeg kan ikke se at det har skjedd.
Så det må jeg klage på.
Vennligst send dette til en overordnet nå.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
man. 23. mai 2022 kl. 11:57 skrev Marianne (Support) <info@teknikkdeler.no>:
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Saken din (571238) er oppdatert. For å legge til flere kommentarer, svar på denne e-posten.
Marianne (Teknikdelar Support)
23. mai 2022, 11:57 CEST
Hei Erik,
Takk for svar.
Jeg beklager så mye for misforståelsen. Kan du bekrefte hvis dette adresse er riktig?
(Sladdet av johncons-blogg)
(Sladdet av johncons-blogg) Bekkestua
Norge
Har du flere spørsmål eller bekymringer, ikke nøl med å kontakte meg igjen.
Ønsker deg en forsatt trevlig dag!
Med vennlig hilsen
Marianne | Kundeservice
Spares Nordic AB | Teknikkdeler.no
Erik Ribsskog
23. mai 2022, 09:08 CEST
Hei,
nå blander du jula og Jula.
Hvis dere har virksomhet i Norge så burde dere kanskje forstå norsk bedre.
Dette må jeg klage på.
Vennligst send dette til en overordnet.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
fre. 20. mai 2022 kl. 11:53 skrev Marianne (Support) <info@teknikkdeler.no>:
Marianne (Teknikdelar Support)
20. mai 2022, 11:53 CEST
Hei Erik,
Takk for at du kontakte oss.
Har du bestille det med Jula og med Apotek1?
Har du flere spørsmål eller bekymringer, ikke nøl med å kontakte meg igjen.
Ønsker deg en forsatt trevlig dag!
Med vennlig hilsen
Marianne | Kundeservice
Spares Nordic AB | Teknikkdeler.no
Erik Ribsskog
20. mai 2022, 02:04 CEST
Hei,
nå har jeg sjekka postkassa, og det var ingen pakke der.
Det var det samme to ganger i jula, (en elektrisk tannbørste fra Teknikkdeler.no og en munnbind-pakke fra Apotek1).
Jeg stod også en postbil og manet meg, utafor vinduet mitt, (mens nabo-bikkja gjødde), mens jeg lagde middag.
Så jeg skjønner at det er noe Sovjetstat-greier, (hva gjør postbilen her etter kontortid/'banktid', det stusset jeg på).
Dere får male en sånn 'Z' på bilene deres tror jeg.
Privatiser postvesenet nå, sier jeg.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
tor. 19. mai 2022 kl. 12:27 skrev Posten <noreply@posten.no>:
Hei,
Pakken din fra Teknikkdeler er levert i postkassen din. Kollinummer LB852967842NO.
Hilsen Posten
Denne e-posten er en tjeneste fra Teknikdelar Support. Leveres av Zendesk