Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 28. mai 2022

Jeg sendte en e-post til Teknikkdeler.no

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Förfrågan #571238: Hur bedömer du den support du fick?
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 28. mai 2022 kl. 17:47
Til: Britt@teknikkdeler.no
Kopi: Talal@teknikdelar.se, NETTAPOTEK Kundeservice <kundeservice.nettapotek@apotek1.no>, flagcaseadvisor <flagcaseadvisor@postoffice.co.uk>, Terje Meyer <terje@aspelund.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, polboard <POLBoard@postoffice.co.uk>, Club Creo <info@clubcreo.com>, firmapost@nkom.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, "post@inkassoklagenemnda.no" <post@inkassoklagenemnda.no>, "postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>, polcustomercare@royalmail.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>, postmottak@sd.dep.no, CustomerCare <customercare@postoffice.co.uk>, Finn.Kinserdal@nhh.no, nhh.postmottak@nhh.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>, Information Rights Team <information.rights@postoffice.co.uk>, Rebecca Redmond <rebecca.redmond@royalmail.com>, paula.vennells@postoffice.co.uk, information.requests@ofcom.org.uk, OCCtelecoms <OCCtelecoms@ofcom.org.uk>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, tr@forbrukertilsynet.no, postkasse@datatilsynet.no, Posten Kundeservice <kundeservice@posten.no>, "Teknikkdeler.no" <info@teknikkdeler.no>
Hei,

jeg lurer på hvordan folk dere ansetter.

De nekter å sende det opp til sjefene, når man ber de om å gjøre det.

Og det er dårlige språk-kunnskaper, virker det som.

Liten forbokstav etter punktum, osv.

Det må jeg klage på.

Når det gjelder den powerbanken som jeg bestilte, (for i Oslo så har de nå fjernet billett-automater for t-bane, så man må nesten ha billettene på mobil, og hvis man også bruker mobilen som walkman, så bør man kanskje ha med seg en powerbank, hvis man tar t-banen, har jeg tenkt).

Så regnet jeg med, at dere bare slettet kjøpet, når jeg klagde.

For sånn gjorde dere det vel, når det gjaldt den elektriske tannbørsten, som postmannen ikke ville levere, i jula.

(Ettersom at jeg har forstått det).

Så jeg har ikke betalt noe på den Walley-regningen, (for powerbanken), siden at jeg ikke fikk varen.

Så da er det kanskje greiest å slette kjøpet.

For jeg var på København-cruise, for noen dager siden.

Og da klarte jeg meg uten powerbank.

Men det er mulig at jeg bestiller en ny powerbank seinere.

Men nå synes jeg at det virker greiere å kjøpe sånt i Clas Ohlson-butikker, for eksempel, siden at det er så mye tull med posten her.

Dere kan kanskje åpne en butikk i Oslo, sånn at man slipper dette tullet, at annenhver pakke, blir borte, på grunn av korrupte postmenn, eller hva det kan være.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Support <info@teknikkdeler.no>
Date: lør. 28. mai 2022 kl. 14:01
Subject: Förfrågan #571238: Hur bedömer du den support du fick?
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Hej Erik Ribsskog:

Vi skulle gärna vilja veta vad du tycker om vår kundtjänst. Ta en stund och besvara en enkel fråga genom att klicka på en av länkarna:

Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?
Bra, jeg er fornøyd

Dårlig, jeg er ikke fornøyd

Här är en påminnelse om vad ditt ärende handlade om:

Marianne (Teknikdelar Support)

24. mai 2022, 15:21 CEST

Hei Erik, 
 
Takk for svar. 
 
Jeg spore om adresse hvis det er riktig så vi kan sende det på nytt. eller du vil ha refusjon. 
 
Har du flere spørsmål eller bekymringer, ikke nøl med å kontakte meg igjen.
 
Ønsker deg en forsatt trevlig dag!

 
Med vennlig hilsen
Marianne | Kundeservice
Spares Nordic AB | Teknikkdeler.no
 
 

Erik Ribsskog

24. mai 2022, 09:31 CEST

Hei,

i min forrige mail, så ba jeg dere om å sende dette til en overordnet (sjef/'boss').

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

man. 23. mai 2022 kl. 11:57 skrev Marianne (Support) <info@teknikkdeler.no>:

Erik Ribsskog

24. mai 2022, 08:59 CEST

Hei,

jeg tror dette må være noe dere har lært å si på en studietur til Kina, eller noe.

Dette gir ikke noe mening, må jeg si.

Jeg hadde frimerkesamling, som hobby, under oppveksten.

Så jeg vet at posten sitt slagord/tankegang egentlig er: 'Posten skal fram'.

Men dette har visst postvesenet i Norge glemt, kan det virke som.

Og også de post-skapene deres, (som står her og der), er sånn som Putin vil ha de, (vil jeg si).

Hvis jeg har forstått det riktig, så må man ha smart-telefon og Bluetooth for å åpne de.

Istedet for at dere går for lav-terskel/enkle løsninger.

Så det er som et angrep på den sivile beredskapen, (eller noe i den duren), at dere gjør disse post-skapene så ekskluderende/tungvint, (må jeg si).

(Hva hvis smart-telefonen går i stykker, for eksempel.

Og man venter på en pakke).

Dette er mongo, må jeg si.

Så det må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet.

Jeg har hatt med dere å gjøre før.

For det er noen nett-troll som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Og da har jeg i den forbindelse kommunisert mye med deres kontaktsenter (på Sørlandet).

Og de nekter å sende klagene mine oppover.

Så det er muligens noe 'Z-greier' det og, (må jeg si).

At dere ikke ønsker å tjene kundene.

Så det må jeg klage på.

Og det er heller ikke mulig å finne deres direktør-dame sin mail-adresse noe sted, på deres nettsted, (enda jeg har jobba som Company Researcher i England).

Så det må jeg også klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

man. 23. mai 2022 kl. 11:05 skrev Posten Kundeservice <kundeservice@posten.no>:

Hei.

Viser til din henvendelse angående kolli LB852967842NO.

Vi ser at denne sendingen står som levert i postkassen din, dette ble registrert 19.05.2022.
Om du ikke har fått denne sendingen må du kontakte avsender slik at de kan etterlyse sendingen.
Dette må gjøres via avsender i og med de er juridisk ansvarlig og eier av sendinger frem til mottaker, i dette tilfellet deg, mottar sendingen.

Ha en fin dag videre.

Med vennlig hilsen

Luis | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 22 03 00 00. Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no www.bring.no/www.mybring.no

ref:_00D20BwOI._5007R3HzX40:ref

Marianne (Teknikdelar Support)

23. mai 2022, 11:57 CEST

Hei Erik, 
 
Takk for svar. 
 
Jeg beklager så mye for misforståelsen. Kan du bekrefte hvis dette adresse er riktig? 
 
(Sladdet av johncons-blogg)
(Sladdet av johncons-blogg) Bekkestua
Norge
 
Har du flere spørsmål eller bekymringer, ikke nøl med å kontakte meg igjen.
 
Ønsker deg en forsatt trevlig dag!

 
Med vennlig hilsen
Marianne | Kundeservice
Spares Nordic AB | Teknikkdeler.no
 
 

Erik Ribsskog

23. mai 2022, 09:08 CEST

Hei,

nå blander du jula og Jula.

Hvis dere har virksomhet i Norge så burde dere kanskje forstå norsk bedre.

Dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

fre. 20. mai 2022 kl. 11:53 skrev Marianne (Support) <info@teknikkdeler.no>:

Marianne (Teknikdelar Support)

20. mai 2022, 11:53 CEST

Hei Erik, 
 
Takk for at du kontakte oss. 
 
Har du bestille det med Jula og med Apotek1? 
 
Har du flere spørsmål eller bekymringer, ikke nøl med å kontakte meg igjen.
 
Ønsker deg en forsatt trevlig dag!

 
Med vennlig hilsen
Marianne | Kundeservice
Spares Nordic AB | Teknikkdeler.no
 
 

Erik Ribsskog

20. mai 2022, 02:04 CEST

Hei,

nå har jeg sjekka postkassa, og det var ingen pakke der.

Det var det samme to ganger i jula, (en elektrisk tannbørste fra Teknikkdeler.no og en munnbind-pakke fra Apotek1).

Jeg stod også en postbil og manet meg, utafor vinduet mitt, (mens nabo-bikkja gjødde), mens jeg lagde middag.

Så jeg skjønner at det er noe Sovjetstat-greier, (hva gjør postbilen her etter kontortid/'banktid', det stusset jeg på).

Dere får male en sånn 'Z' på bilene deres tror jeg.

Privatiser postvesenet nå, sier jeg.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

tor. 19. mai 2022 kl. 12:27 skrev Posten <noreply@posten.no>:

Hei,
Pakken din fra Teknikkdeler er levert i postkassen din. Kollinummer LB852967842NO.

Hilsen Posten

Denne e-posten er en tjeneste fra Teknikdelar Support. Leveres av Zendesk

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter