Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 24. juni 2022

Jeg sendte en e-post til S'Banken

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Påminnelse om overtrekk på kontoen
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. juni 2022 kl. 12:20
Til: kundeservice@sbanken.no
Kopi: "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, skattsor@skatteetaten.no, sfovpost@statsforvalteren.no, post <post@finkn.no>, srmanager@financial-ombudsman.org.uk, "complaint.info" <complaint.info@financial-ombudsman.org.uk>
Hei,

nå ventet jeg egentlig en 'menneske-mail' fra dere.

Men dere har sluttet å svare, virker det som.

Dette er en ny konto, (fra april), og jeg har ikke begynt å bruke Visa-kortet enda.

Jeg venter på svar på min kassakreditt-søknad (jeg trenger ny vaskemaskin blant annet).

Før jeg får det, så er det ikke så aktuelt, å bytte, fra Nordea.

(For det er en del styr, å bytte konto, man må si fra til Husbanken og Nav, osv.

Og når jeg bytta konto i England, i 2007 deromkring, så fikk jeg som nevnt 100 pund, i bytte-bonus, fra RBS.

Så de ga meg bytte-bonus, og ikke bytte-straff, for å si det sånn.

Og jeg har fortsatt denne RBS-kontoen og den Barclays-kontoen jeg bytta fra.

Og disse får jeg aldri noen Visa-gebyr-regninger fra.

Hos dem er Visa-kort gratis.

Og det er vel sånn det var i Norge og, når de første minibanken kom.

Og så bankene vært sleipe, og begynt med årsgebyr.

Jeg hadde skjønt det, hvis det hadde vært sånn, at jeg hadde rota bort det forrige Visa-kort, og bestilt et nytt.

Men det er jo ikke sånn at jeg har rota bort noe Visa-kort.

Det er snakk om det jeg fikk i posten fra dere, for noen uker sider.

Så dette må jeg klage på, at dere har dette rare/særnorske gebyret, når 'alle' bank-filialer samtidig er lagt ned, og man ofte må dra til nabo-fylket, (eller det som verre er), for å ta ut penger, i en bank).

Så hvis dere skal fortsette med denne 'nazi-kundeservicen' deres.

Så tror jeg heller at jeg sier opp denne kontoen.

Jeg har egentlig aldri hørt om denne banken deres.

Det var en reklame som jeg fikk opp på Facebook, da jeg søkte etter 'ordentlige' banker.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: <ikkesvar@sbanken.no>
Date: fre. 24. jun. 2022 kl. 10:01
Subject: Påminnelse om overtrekk på kontoen
To: <eribsskog@gmail.com>


Hei,     

Vi viser til tidligere påminnelser om overtrekk på kontoen din. Hvis overtrekket ikke dekkes kan saken bli sendt til inkasso for inndrivelse.

For å se hvor mye kontoen er overtrukket må du logge deg inn i nettbanken. Du kan enten overføre fra en annen konto eller betale inn fra annen bank.   

Om du lurer på noe kan du ta kontakt med oss på telefon 55 26 00 00, eller på chat når du er innlogget i nettbanken.

Hvis du allerede har ordnet opp kan du selvsagt se bort fra påminnelsen.

Hilsen oss i Sbanken

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter