Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 18. juni 2022

Som jeg har blogget om tidligere, så fikk jeg i går et brev fra Elvia

IMG_20220618_0001 paint

PS.

Der står det noe om 13. juni.

Så hvis jeg leverer den til Nav, til uka.

Så sier vel Nav, at de har fått dette brevet for seint.

Og det er jo mitt strøm-abonnement.

(Og siden at jeg er sosial-klient, så betaler Nav mine strøm-regninger.

Men en regning kastet de, (istedet for å betale den).

(De har manet meg til å levere regningene i ymse postkasser.

Istedet for i skranken, som jeg var vant til, fra da jeg bodde på vandrerhjem/hotell, våren/sommeren 2018.

Etter at jeg ble kasta ut av Trondheim, etter at Nav begynte å tulle med meg der).

Og da klagde jeg til departementet, (da hu Hadia Tadjik var sjef der).

Og de betalte visst regningen to ganger.

Til et inkasso-byrå.

Og det inkasso-byrået skyldte jeg penger, fra 90-tallet, (fra før jeg måtte rømme fra Norge, på grunn av ymse draps-forsøk, osv.).

Så inkasso-byrået trakk fra den doble innbetalingen, på noe gjeld, som var cirka 20 år gammel.

Og så straffet Nav meg, ved å ikke meg støtte i april.

Jeg skulle visst leve av at inkasso-gjelden ble mindre.

Noe sånt.

Selv om jeg må gjette på hva grunnen til straffen var, for Nav/Bærum kommune under-informerer konstant, når det gjelder alt mulig.

For å si det sånn).

Og så logget jeg inn med Bank-ID.

(For det stod på nettsiden til Elvia, at det skulle man gjøre.

Jeg fikk ikke noe 'min side' da jeg flytta inn her, (fra strøm-bransjen).

Jeg vet ikke hva grunnen var.

Om det var kommunen eller strøm-firmaet som var åndssvakt.

For kommunen samhandlet, (på en eller annen måte), med Hafslund, sånn at Hafslund visste mitt navn, da jeg flytta inn her.

For å si det sånn).

Og hos Elvia stod det noe tull/mobbing.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

epost mobbing

PS 3.

Og den kødde-mail-adressen overfor.

Den kunne ikke jeg endre.

Det må et strøm-firma gjøre.

(Selv om det er min profil).

Det er jo fullstendig russisk, må jeg si.

Og det var sånn, at det var noen nett-troll, som bytta strøm-leverandør, (i mitt navn), fra Hafslund til Norgesenergi.

For Norgesenergi har ikke sikre løsninger.

Sånn at de lar seg lure, av nett-troll.

Og det hadde jeg klagd på, flere titalls ganger, til Norgesenergi.

Men de har ikke tilbakeført abonnementet, til den riktige leverandøren, (nemlig Hafslund, som vel nå heter Fortum).

Og strøm-bransjen har noe sånt som et halvt dusin organisasjoner, (blant annet Elklagenemnda/Elklage.no, NVE, RME, Elhub og Trygg Strømhandel), som har som ansvar, å rydde opp i sånt.

Men _ingen_ av disse organisasjonene gjør jobben sin.

Ingen av de tjener borgerne.

De lider muligens av noe slags forgubbing, eller noe lignende.

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Norgesenergi er visst eid av finske Fortum (som også har kjøpt Hafslund):

norgesenergi fortum 2

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter