Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 28. juni 2022

usukme er muligens sunburn aka. den greske landhvalen som varsler om loller. (Det står: '@#Loller_Is_Terrorist_Misogyn_Kolmissopi')

usukme

PS.

Det er mulig at det menes Mats Kolmisoppi (hm):

kolmisoppi

https://no.wikipedia.org/wiki/Mats_Kolmisoppi

PS 2.

Det passer forresten bedre med Peter Sunde Kolmisoppi (siden at det har blitt sagt på irc at loller bor i Tyskland):

bosatt i tyskland

https://no.wikipedia.org/wiki/Peter_Sunde

PS 3.

Det er mulig at dommen mot PirateBay-grunnleggerne var et justismord.

De hadde jo ikke noe ulovlig, på sine servere.

De bare linket, til der man kunne laste ned filmene, osv.

Så det er mulig at den dommen, var litt moralistisk.

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 4.

Mer om at loller bor i Tyskland (fra #Norway på ef-net):

loller tyskland

PS 5.

Den greske landhvalen (som hu ble kalt av ShadowDog) er muligens en sur feminist, så det er mulig at man må ta det hu sier, med en klype salt:


PS 6.

Den greske landhvalen, angriper i PS-et overfor hele ef-net.

Og sier at de som chatter der er rasister, nazister og manns-sjåvinister.

(Noe sånt).

Hu sier at hu _tror_ at loller er (Petter Sunde) Kolmisoppi.

Men dette er visst bare noe hu tror.

Og hu bruker også mange stygge ord.

Så hu virker litt ekstrem selv.

(Må man vel si).

Hu beskylder andre for å være ekstreme.

Men det er vanskelig å ta henne seriøst, når hu bruker så mange seksuelle uttrykk/metaforer osv., i sin podcast/monolog.

(For å si det sånn).

Hu har et grovere språk enn en bryggesjauer, da.

(Må man vel si).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Det var visst forresten sånn.

At 'den greske landhvalen' hadde jobba, som hore, i Skandinavia.

Og at det er derfor hu hater nordmenn/svensker.

(Noe sånt).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Her er mer om dette:

hore landhval

PS 9.

Peter Sunde Kolmisoppi mener visst, at Norge har blitt rasistisk:

rasistisk


PS 10.

Kolmisoppi mener visst at Norge er kristent samfunn.

Men jeg har lest om dette på nettet tidligere.

(Da jeg bodde i Liverpool sentrum.

Hvor jeg bodde fra 2006 til 2011).

Og i Norge så er cirka 50 prosent kristne og cirka 50 prosent hedninger/ikke-religiøse.

(Av de etnisk norske).

Og i Sverige så er cirka 90 prosent hedninger/ikke-religiøse (av etnisk svenske).

(Noe sånt).

Så de er nok mer hedenske/ikke-religiøse i Sverige.

Men bibelbeltet i Norge, ligger på Sørlandet og Vestlandet.

Så at Oslo skal være så kristent, det veit jeg ikke.

Oslo ligger tross alt en del mil unna Sørlandet.

(For å si det sånn).

Og å kalle FRP rasistisk.

(Som han Peter Sunde Kolmisoppi gjør).

Det er vel ikke helt riktig, det heller.

Jeg husker at min tidligere klassekamerat Magne Winnem, hans kamerat Stein og jeg, var på Drammensmessa, sommeren 1989.

Og da Stein spurte en på FRP sin stand, om hva FRP mente om innvandring.

Så fikk han/vi som svar, at FRP var et liberalt/liberalistisk parti, som var for fri innvandring.

(Noe sånt).

Så det å bare si at FRP er rasister, det blir vel litt drøyt.

(Må man vel si).

Det er for eksempel danskene som har den strengeste innvandrings-politikken, i Norden.

De har også en sånn smykke-skatt, som går ut på, at de tar fra flyktningene sine slekts-klenodier/smykker/verdisaker, osv.

(Ettersom at jeg har forstått det).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 11.

Her er mer om dette (fra Min Bok):

min bok frp


PS 12.

Mer om det jeg nevner i PS 8 (at min lillesøster Pia muligens har vært hore i Amsterdam):

pia amsterdam hm

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter