Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 13. juli 2022

Her er det noen som har tatt et bilde, like ved der jeg bodde (i Liverpool sentrum) fra 2006 til 2011 (kan det virke som)

stalket meg

https://www.instagram.com/p/X2rXvnNxtp/

PS.

Hvorfor det er tagget med 'illuminati' veit jeg ikke.

Jeg skrev om problemene med Rimi sine 'hovedkontor-sjefer' på VGD.

Og så slettet VGD den aktuelle debatt-tråden.

Og den debatt-tråden hadde jeg backup av på min blogg.

Og den debatt-tråden het noe lignende av: 'Norge er ikke som du tror'.

Og da fortsatte jeg med det temaet (eller jeg blandet litt med en annen slettet tråd først, som het: 'Hva er galt i Norge') på min blogg.

Og da tok jeg brainstorming (som vi lærte om på handel og kontor).

Og noe av det som var galt i Norge (av det jeg kom på) var da noe jeg hadde lest om i Urban vel, at det var noe muffens med kjøttet på Grandiosa.

Og så var det noe om at det fantes en Mette-Marit-video.

Og det ene med det andre.

Og når jeg skrev om noe av dette, på Nettavisen sitt debattforum.

Så mente noen at Illuminati stod bak.

Men da hadde jeg vel aldri hørt om de før.

Så det med Illuminati er egentlig en bruker på Veggavisen sin ting.

Det var ikke sånn, at når jeg tok brainstorming, angående hva som var galt i Norge, så tenkte jeg på Illuminati.

Nei, de hadde jeg aldri hørt om før.

(Noe sånt).

Og de (Illuminati) finnes det vel ikke noe bevis på, at eksisterer.

Men jeg ble litt kanskje nysgjerrig, på hva det Illuminati-greiene egentlig var.

Når den nevnte Veggavisen-debattanten begynte å bable om dette, i en debatt-tråd, da.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

hørte om på veggavisen

https://www.instagram.com/p/X2rXvnNxtp/

PS 4.

Jeg blokkerte også den aktuelle Instagram-brukeren:

blokkert fysak 2

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter