Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 27. juli 2022

Mer om min tidligere Rimi Bjørndal-lederkollega Irene Ottesen (som sov på sofaen min, etter en Rimi Bjørndal-personalfest, som jeg arrangerte på St. Hanshaugen, i 1997). Fra Bladet Vesterålen 21. juli 2022

mer om irene

PS.

Her er mer om dette:

mer om dyrebutikk

PS 2.

Irene er både daglig leder og styreleder (selv om hu er del av en kjede, så hu får muligens litt hjelp av de, hvis det er noe hu ikke finner ut av):

både daglig leder og styreleder

https://www.vol.no/nyheter/i/Bjae2v/irene-er-en-av-vesteraalingene-som-startet-nytt-selskap-i-mai

PS 3.

Da vi jobba sammen i Rimi, så var Irene alltid blakk (på slutten av måneden).

(Sånn som jeg husker det).

Hu visste på minuttet når lønninga kom inn på kontoen.

(For å si det sånn).

Og hu fikk meg til å mate kattene sine (mens hu var på ferie) sommeren 2002.

(Rett etter at jeg hadde slutta som Rimi Langhus-butikksjef.

Siden at jeg skulle begynte å studere heltid igjen, på HiO IU).

Og da fløyt det med Peppes-esker, her og der, i leiligheten hennes.

(Sånn som jeg husker det).

Så jeg husker at jeg tenkte, at Irene brukte alle pengene sine, på bud-pizza.

(For å si det sånn).

Men i Nord-Norge så har dem kanskje ikke Peppes.

Så hu har tydeligvis klart å spare seg opp litt penger der (som hu har brukt på å starte dyrebutikk).

(Noe sånt).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 4.

Irene er muligens Peppes Sortland sin beste kunde (hvis de leverer i Stokmarknes):

beste kunde hm

PS 5.

Det var forresten sånn.

At da Irene kom hjem fra ferien sin, sommeren 2002.

Så dukka hu opp, på Rimi Bjørndal, i lag med min tidligere Rimi butikksjef-kollega Arne Risvåg.

Og de handla sammen.

Så de var tydeligvis et slags par, da.

(For å si det sånn).

Så det er mulig at de pleide å spise Peppes-mat, når de hadde en 'romlemantisk' kveld sammen (foran TV-en) hjemme hos Irene.

(Noe sånt).

Eller om det var sånn..

At Irene bare spiste bud-pizza, på søndager.

(Når Rimi Bjørndal var stengt).

Og så var hu litt treig, med å hive eskene, da.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter