Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 18. juli 2022

Statens sivilrettsforvaltning (som har nektet meg rettferdsvederlag-erstatning for omsorgssvikt (fra min far/stemor) under oppveksten) er visst organisert, på en Sovjetstat/politistat-aktig måte

uryddig

http://www.vergesvindel.no/nyheter-vergemål-og-underslag

PS.

Det overfor fant jeg, da jeg prøvde å finne mail-adressen til Statens sivilrettsforvaltning sin direktør Anne Pauline Jensen.

(Ved å søke på Google).

Og det viser seg også, at Statens sivilrettsforvaltning ikke har noen resepsjon (eller kundemottak som de kaller det).

Så de har visst ikke noe særlig nærkontakt med sine ofre.

(Eller hva man skal kalle det).

Og det fører kanskje til at det er fristende for dem, å tulle med borgerne, siden at de ikke risikerer å møte voksne folk (som vil klage/få ut damp) ansikt til ansikt, i forbindelse med sitt arbeid.

(For å si det sånn).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Her er mer om dette:

statens sivilrettsforvaltning ikke resepsjon

https://johncons.angelfire.com/omsorgssviktsak.html

PS 4.

Det var forresten også sånn.

At hun saksbehandleren, hos Statens sivilrettsforvaltning.

Hu hadde et slags 'feministisk tullenavn' (må man vel nesten si) nemlig Eva Først.

Så da blir det litt mye rart.

(Må man vel si).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Her er mer om dette:

eva først brev 2

https://johncons-mirror.blogspot.com/2014/02/enda-mer-fra-facebook_15.html

PS 6.

Det var muligens også dumt at Rettferdsvederlagskommisjonen, sendte saken min til Utdanningsdirektoratet.

(Man finner forresten lite om denne Rettferdsvederlagskommisjonen nå, ved å søke på Google, må jeg si.

Hm).

For det var jo ikke sånn, at jeg gikk på kostskole/pensjonatskole.

Jeg gikk noen timer hver dag (eller fire ganger i uka kanskje, for jeg var litt traumatisert på den tida, så jeg trengte ekstra fridager, for å samle meg, på grunn av mobbing/utfrysing, både på skolen og fra slekt/familie) på Berger skole og Svelvik ungdomsskole.

(Og på Sande videregående.

Og på Gjerdes videregående).

Så det var jo ikke sånn at jeg bodde på skolen.

(Som man kanskje kan få inntrykk av.

Siden at min omsorgssvikt-sak ble sendt til Utdanningsdirektoratet.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Det er også sånn i Norge.

At Namsmannen, i løpet av de seneste tiår, har blitt lagt under Politiet/Justisdepartementet.

(Sånn som jeg husker det.

Fra da jeg startet min oppløsing av sameie-sak.

Noe som var mens jeg bodde i Liverpool sentrum.

Hvor jeg bodde fra 2006 til 2011).

Og fra min tid som Rimi-butikksjef.

(Noe jeg jobbet som fra 1998 til 2002.

På Rimi Nylænde, Rimi Kalbakken og Rimi Langhus).

Så husker jeg, at det var sånn.

At ved ansettelser, så skulle butikken ringe politiet (mente 'hovedkontor-sjefene') for å gi de, en slags veto-rett, ved ansettelsene.

Så Norge er en eneste stor politistat.

(Må man vel si).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Det er mulig at det er dette som menes med Rettferdsvederlagskommisjonen (som jeg nevner i PS 6):

dette som menes

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter