Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 5. august 2022

Mer fra YouTube


PS.

Jeg lurer på om det var denne sangen, som min medsoldater Skjellum (fra førstegangstjenesten) mobba meg for å ha kjøpt (på cd-singel) våren 1992.

Da gikk jeg det siste halvåret på NHI.

Og jeg hadde to-tre fag ekstra.

Pluss at jeg jobba 20-25 timer, hver uke, på OBS Triaden.

Så jeg var rimelig stressa, det halvåret.

(Jeg lånte en timer, av Øystein Andersen (som min fars kusine Reidun adopterte fra Sør-Korea, i sin tid).

Og den timer-en skrudde på stereo-anlegget.

Så jeg vekte muligens hele blokka.

Men jeg var så trøtt/sliten, det halvåret.

(Og jeg var litt deprimert, høsten 1991, osv.

Siden at min kamerater Glenn og Øystein hadde startet en slags 'boikott' mot meg (av umodne grunner, må man vel si).

Og muligens også fordi at jeg 'måtte' bo på Ungbo.

Sammen med den litt herda/rånete 'Våre Værste År-gjengen'.

For å si det sånn).

Så derfor trengte jeg (mer eller mindre) ganske høy musikk, for å våkne (om morgenen) da.

Og jeg fikk vel ikke hørt like mye, på radio osv., det halvåret.

(Som ellers).

Men jeg fikk kjøpt et par CD-singler, ihvertfall.

Og den sangen som jeg våkna av, hver morgen (siden at den var øverst i CD-singel-six-packen, til den Pioneer-CD-spilleren, som jeg hadde blitt prakket på brukt, av Øystein Andersen, året før).

Det var 'High' med the Cure.

(Husker jeg).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter