Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 1. august 2022

Min bonusbror Viggo (som er en kjent bodybuilder) sin sønn Simon har visst gifta seg. Noe sånt

viggo sin sønn

https://www.linkedin.com/in/simon-skou-snoghøj/?originalSubdomain=dk

PS 2.

Som jeg vel har skrevet om i Min Bok 4 (som kommer i DOC/PDF-versjon seinere i år).

Så har jeg bare møtt Simon en gang.

(Noe sånt).

Og det var julaften 1994 (eller noe i den duren).

(I leiligheten over vannsengbutikken til min onde stemor Haldis og min far, i Drammen).

Og da slo plutselig Simon til meg i trynet (like etter at jeg hadde satt meg ned i sofaen, etter at jeg dukka opp der fra Oslo).

Men Simon var vel da bare 7-8 år gammel.

(Noe sånt).

Og han er jo dansk.

Så det var jo vanskelig å forstå noe av dette.

(For Simon sa ikke et ord.

Sånn som jeg husker det.

Han bare slo til meg, da.

For å si det sånn).

Men Simon sin far Viggo, sa seinere den samme dagen/kvelden, at Simon ofte trodde at folk på TV, var hans onkel Jan.

Så det er mulig at Simon trodde at jeg var Viggo sin yngre bror Jan Snoghøj (som er cirka åtte år eldre enn meg).

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 3.

Dette blogget jeg om i 2013:

blogget om i 2013

https://johncons-mirror.blogspot.com/2013/03/det-her-er-dumme-simon-som-slo-til-meg.html

PS 4.

Problemet med å forstå dansk har jo vært tatt opp av Harald Eia & Co., så når Simon slo til meg, så spurte jeg ikke om hvorfor han gjorde det, for jeg hadde vel da bare fått noen rare lyder som svar (og kanskje ikke det engang) og han slo ikke så hardt (siden at han var en liten guttunge) så det var mest pinlig egentlig:



PS 5.

Simon har visst blitt utsatt for sykkeltyveri:

sykkeltyveri

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter