Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 5. september 2022

Det her (Turid Ingrid Bricen f. Møller) er visst mammaen til Silvany Bricen og dermed også mammaen til min førstegangstjeneste-lagfører Marvin Bricen (som jeg etterhvert tok over en del av oppgavene til, ettersom at han jobbdimma og hadde mye perm for drive med Terningmoen sin nærradio, osv.)

mammaen til bricen

PS.

Det her er visst faren:

faren til bricen

https://www.instagram.com/p/3QYbriP2l2/

PS 2.

Faren jobba visst som kokk på Club 7 og klagde over at han ble utsatt for rasisme (fra Arbeiderbladet 5. september 1974):

bricen far 2

https://www.nb.no/items/84907af65bcfc5350f34f3d5f0243235?page=15&searchText=bricen

PS 3.

Faren til Marvin og Silvany het/heter forresten Leo, så han i PS-et overfor er muligens en onkel, eller noe lignende:

het leo

PS 4.

Her kan man se lagfører Bricen, med moteriktig 'biljardkule-sveis', rundt 2007 (han ved siden av er muligens hans fetter, sønn av Gardel i PS 2):

moteriktig

https://www.facebook.com/photo?fbid=11438900332&set=bc.Aboxf1TsBLyY6MEvFtQ3RE9cPs45h9XK0xG8NycCJLcPuIjcTcTZEIn8hcyu4bECiRoF2q2F0hu2QdjzVKkaCUCxJ8oQepGr1emsQjW0W_VNwgXtedUe5rdXTSPhwtg-IJc8goZ4w375dROn_27aiNat&opaqueCursor=Aboxxq-OkwcOQ8kZJvbUUc5MLf-AjoUjRWiK1eNVGtVzvI7d3PpnVJ1OPbxdERIMqYqDSYkjmQZEQKxAMPMixh2DZ8KxWQNSHJBr0fTCxTAx3h6zdGFsVF3wa-hc70_wjgwiave9guIV_fqmpX5o0BkJwyHrCMZGpc9xiIB9yXaS-n9bCKSVwPHWzJ4Ygs8qfYbc4NfGunyDPNzGWZBt3AvPNzoAyXk8CEWfZOyzbs460laNofdUNhUvUxaIFG2y2x4vE068i4wwUs4TtWuch0DUodxTgugRLduhKufg7OTkQERAE6mPSfMNWa-JECUawpJ4tN5s-pkfGQpv4v0hvZYEQRodLAxjnh6A_l9KNnbowpm00r8fz40bucR06db8uj3zPWvUJ_nC9Bs1DGKLdbPTK8VoiHXYgPn_Gzqvlq17De9WIglSYQ3vCQYWIS4XELuQzYF_3LDzeQ0q-pdf0I-QUfIK4-RheA0dVcsvroOrlpqUkdV-f-EjY4u73jVQBfAzI7n171GtYkryyvjsZxylaQR9Aw-ljeza2rZENDzS1aXilcWxWcTi61EMJgaac8P_g-yTjWm85kO7FTSAZueytc5GouKNfw-Ij3gYaST506aYW6Zsc5UXUeNwmqOUidX5iuPucJNvytNOhqJKpnPTeDVhA_xirDQRK68HKioCbw

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter