Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 17. september 2022

Mer fra Bærum

På torsdag 18. august, så gikk jeg ned til Bekkestua sentrum, for å handle mat.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her var det rot:

IMG_20220818_085351

PS 2.

Meny var utsolgt for First Price-tørrmopper (og det stod heller ikke noen pris for denne varen):

IMG_20220818_090540

PS 3.

Meny var også utsolgt for First Price-te:

IMG_20220818_091058

PS 4.

Her var det dårlig med pris-merking:

IMG_20220818_091321

PS 5.

Her har dem ikke tatt inn nok av tilbudsvarene:

IMG_20220818_091435

PS 6.

Denne søylen har sett sine beste dager:

IMG_20220818_091513

PS 7.

Her har noen gått fra en handlevogn full av papp, for å ta pause (eller noe lignende) kan det virke som:

IMG_20220818_091520

PS 8.

Det var forresten sånn, at de hadde en pakke med First Price-tørrmopper igjen (i hylla) men den pakken var åpna fra før (fant jeg ut, når jeg var i selvbetjeningskassa):

IMG_20220818_091745

PS 9.

Enda en stygg/harry søyle:

IMG_20220818_091857

PS 10.

Meieriet har satt igjen noe emballasje etter seg (de blå brettene) i parkeringshuset (kan det virke som):

IMG_20220818_091946

PS 11.

Det at Posten sine pakkebokser står i parkeringshuset, er vel kanskje litt rart (må man vel si).

(For noen måneder siden, så måtte jeg hjelpe ei ung brunette, seint en fredag/lørdagskveld (noe jeg muligens har blogget om).

For hu skulle hente en pakke.

Og hu klarte ikke å finne disse pakkeboksene.

For å si det sånn).

Instabox har fått en slags hedersplass (i forhold) i under-etasjen.

(Må man vel si).

Men disse til Posten er visst litt 'mongo'.

(Noe jeg har blogget om tidligere).

Man må nemlig ha Bluetooth for å åpne de.

(Ihvertfall ifølge Posten sitt nettsted).

Og da min smart-telefon tok kvelden (etter X antall år) i fjor.

Så bestilte jeg en ny smart-telefon.

(På nettet).

Og den smart-telefonen kunne jeg da ikke hente, i en sånn pakkeboks (fant jeg ut, etter å ha gjort litt research om disse boksene, på nettet).

For uten smart-telefon, så kan man visst ikke åpne disse boksene.

Så det skader vel vår sivile beredskap litt.

(Må man vel si).

For det er vel meningen, at vi skal ha robuste/lavterskel-løsninger (i bånn) i samfunnet.

(For å si det sånn).

Er det Putin som har bestemt, at disse pakkeboksene skal være så 'russiske'.

(Hadde jeg nær sagt).

Det er kanskje derfor, at Gjelsten (som eier Bekkestua Senter) har satt disse pakkeboksene (til Posten) i en slags 'skammekrok'.

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 12.

På Extra (den i Bekkestua Handelshus) så sleit de litt (for å si det sånn):

IMG_20220818_093037

PS 13.

Her var det rot:

IMG_20220818_093221

PS 14.

Mer rot/kaos/utsolgt:

IMG_20220818_093231

PS 15.

Da jeg stod ved is-disken, så ble jeg løpt ned, av en 'Narvesen-kunde', som bare skulle ha en brus-flaske:

IMG_20220818_093422

PS 16.

Under 'Omikron-tida' (i vinter) så fikk denne butikken utgangsport (som man må skanne kvitteringa i) i selvbetjenings-avdelingen.

(Som Meny.

I senteret et steinkast unna).

Og denne dagen, så lukket ikke portene seg.

Men de stod åpne kjempelenge (som om de ble styrt fra en PC med virus, eller noe lignende).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 17.

Her er mer om dette:

IMG_20220818_093955

PS 18.

Enda mer om dette:

IMG_20220818_100654_1

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter