Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 6. september 2022

Min tidligere Rimi-overordnede Anne Neteland (som var min distriktsjef da jeg jobba som butikksjef på Rimi Kalbakken, noe jeg gjorde fra høsten 2000 til våren 2001) er visst fra Oppegård. (Fra Østlandets Blad 26. oktober 1987)

oppegård

https://www.nb.no/items/ea1ac1b4d9836ee0829b5b7603d83795?page=5&searchText=%22anne%20neteland%22~1

PS.

Man man vel også muligens si, at Anne Neteland er djeveldyrker.

For hu blondina (Siri Vik-Hansen) som har armen sin i fanget hennes.

Hu har visst på seg en genser, med satanist-stjerne/symbol.

(Pentagram heter det vel.

Noe sånt).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Pentagram-symbolet har ihvertfall tidligere vært forbundet med tabu (å ha på klær eller lignende):

pentagram tabu


PS 3.

Her har Anne Neteland klart å komme seg bort fra hu djeveldyrker-dama (fra Østlandets Blad 27. april 1988):

håret

https://www.nb.no/items/4a309644f3c25052f59467e6f8686239?page=39&searchText=%22anne%20neteland%22~1

PS 4.

Man ser kanskje ikke på de bildene, hvor slank/vever Anne Neteland er.

Da jeg jobba som butikksjef på Rimi Kalbakken.

Så trodde kanskje kundene at jeg hadde en tenåringsdatter (når Anne Neteland var innom butikken, og gikk rundt i en tynn genser, for eksempel).

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Det var forresten sånn, at kassadama Cecilie (ei ung/slank blondine) på Rimi Kalbakken.

Hu sa en gang til kassadama Luly (fra Somalia vel).

At jeg hadde en liten kone.

(Noe jeg vel har skrevet om, i Min Bok 5).

Og akkurat den pratinga (fra kassadama Cecilie) har jeg stussa litt over, i årenes løp.

(Må jeg innrømme).

Men nå tenker jeg, at Cecilie kanskje har sitti i kassa, en gang Anne Neteland (som noen ganger var litt flørtete) var innom butikken.

Og så har Cecilie kanskje trodd, at distriktsjef Anne Neteland var kona mi, da.

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Anne Neteland finner noen ganger fram en gammel H&M-genser, og sniker seg inn i en 'random' klasse, på sin tidligere ungdomsskole (for å fleipe litt):

genser

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter