Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 17. oktober 2022

Jeg ble kicket (og muligens bannet) med en veldig vag begrunnelse, fra #USA på undernet

[17:20.21] * You were kicked from #usa by X ((yoshi) Your behavior is not wanted here [id: 3301])
[18:09.32] ->> yoshi is yoshi@yoshi.users.undernet.org (psycho's lil dinosaur *rawr*)
[18:09.32] ->> yoshi is on: #usa-politics #arendelle @#usa 
[18:09.32] ->> yoshi using *.undernet.org (The Undernet Underworld)
[18:09.32] ->> yoshi is logged in as yoshi
[18:09.32] ->> yoshi 21 mins 31 secs seconds idle, signon time 19:30 14.10.2022
[18:09.32] ->> yoshi :End of /WHOIS list.

PS.

Dette var også mange timer, etter at jeg sa noe på kanalen.

(For jeg begynte å jobbe med Adeler-prosjektet, osv.).

Så man må vel si at jeg har blitt frosset ut derfra.

(For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Da banna jeg Anser fra min #USA-kanal (på ef-net) siden at han ikke sier noe der:

[18:16.00] ->> Anser is vigilant@i.mooo.you.mooo.com (Anser Quraishi)
[18:16.01] ->> Anser is on: #egghelp +#political +#LRH #phat +#IRC30 #2600 #computers #pakistan #usa @#WWWNET 
[18:16.01] ->> Anser using irc.underworld.no (Underworld EFnet Client Server)
[18:16.01] ->> Anser actually using host 2a04:601::10
[18:16.01] ->> Anser 25 days 6 hrs 46 mins 24 secs seconds idle, signon time 09:29 22.09.2022
[18:16.01] ->> Anser :End of /WHOIS list.
[18:17.45] * john_cons sets mode +b *!vigilant@i.mooo.you.mooo.com for #USA
[18:17.45] * Anser was kicked by LykkePer(johncons@unix.shellsource.org)  - Reason (Banned)

PS 3.

Så hvis dette med karma da virker.

Så skal yoshi da få merke dette, på en eller annen måte.

(Må man vel si).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Man kan også se, i PS 2.

At Anser, har idlet, i mer enn 25 dager.

(For å si det sånn).

Og det betyr, at han ikke har sagt noe (ihvertfall ikke på vanlige irc-kanaler) på den tida.

Så det er kanskje litt rart.

Eller om det er irc som har blitt litt usosialt.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Anser er fra Pakistan og bor i USA:

anser bor i usa

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter